Autorul a spus că problema manipulării alegerilor „ar putea deveni atât de terifiantă încât agențiile de publicitate ar putea începe să se retragă”. Acest lucru nu se întâmplă acum dar este foarte posibil ca în viitor să se întâmple, potrivit metro.co.uk.

Dacă Facebook se oprește să fie o culoare virtuală pentru o conversație prietenoasă, devenind o pânză pentru troli și dezinformare, agențiile de publicitate ar putea considera că serviciul oferit de rețeaua de socializare este prea periculos pentru a-și promova produsele.

Un studiu efectuat de Pew Foundation la începutul verii a sugerat că tinerii abandonează Facebook.  Printre copiii cu vârstele între 13 și 17 ani, cel mai popular este canalul de YouTube, folosit de 85% dintre tineri. Pe al doilea loc se află Instagram cu 72%, urmat de Snapchat.

Doar 51% dintre adolescenți sunt pe Facebook, lucru care sugerează că tinerii întorc spatele unei rețele de socializare care era odată o parte esențială a vieții adolescentine.

La sfârșitul anului 2017, compania a fost implicată într-un imens scandal legat de faptul că a permis propaganda rusă pe platformele sale în timpul campaniei electorale din SUA.

Facebook a recunoscut zilele trecute că postacii ruși au scris 80.000 de comentarii, iar acestea au fost vizionate de 126 de milioane de americani. Gigantul a recunoscut că entități ruse au cumpărat reclame electorale, iar acestea au fost vizionate de 10 milioane de americani.

De asemenea, Facebook a fost implicată recent într-un alt scandal uriaș, când s-a aflat că datele a 87 de milioane de conturi au ajuns în bazele de date ale Cambridge Analyitica.

Sursă foto Hepta.ro.


VIDEO | De la 7 grade afară la 32 de grade în metrou! Metrorex ține peste o jumătate de milion de oameni în condiții de Sahara!


 

Urmărește-ne pe Google News