Pentru a participa la campania promoţională, clienţii Enel trebuie să îşi activeze contul MyEnel şi să aleagă serviciul „Factura pe email”, renunţând astfel la primirea acesteia prin poştă. Ei au două şanse de a câştiga: tragerea la sorţi aferentă săptămânii în care îşi activează factura prin email, dar şi extragerea de la sfârşitul campaniei promoţionale, prin care sunt acordate suplimentar două iPad-uri.
„Factura pe email este un nou serviciu gratuit pus la dispoziţie de Enel clienţilor săi din România. Utilizarea acestui serviciu ne ajută să protejăm împreună mediul înconjurător, prin reducerea cantităţilor de hârtie consumate pentru tipărirea facturilor şi, în acelaşi timp, îi ajută pe clienţi, prin notificarea pe email, să obţină factura în cel mai scurt timp posibil de la momentul emiterii acesteia. Mai mult, am gândit această campanie promoţională pentru a-i recompensa pe cei care vor activa factura pe email, cât şi pe cei care ne vor ajuta în promovarea acestui serviciu”, a declarat Aurelian Sideri, director marketing Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.