E greu sa intri intr-o familie de lei. Odata acceptat insa, e si mai greu sa iesi. Caci e musai sa faci istorie. Brandul obliga. Asa s-a intamplat cu toate modelele de clasa mica de la Peugeot, incepand cu 205 si terminand cu 206. Acum a venit randul lui 207 sa duca mai departe impresionanta carte de vizita a predecesorilor sai. Pana atunci, noi l-am dus la plimbare.

Lansat la sfarsitul anului trecut, noul Peugeot 207 reuseste, prin design, sa mentina linia lui 206, resuscitand in acelasi timp imaginea plafonata a acestuia. Urmand trendul, Peugeot a alungit masina la putin mai mult de patru metri (403 cm), in favoarea ampatamentului si a spatiului interior. Pentru o masina de clasa mica, un sofer inalt are loc suficient pentru a conduce relaxat. Ce ne-a dezamagit aici a fost insa sunetul scos de usi la inchidere, amortizarea dovedindu-se, surprinzator, un punct slab.

Are o tinuta de drum mai buna

Noul 207 e genul de masina care il poate multumi atat pe metropolitan, cat si pe cel caruia ii place sa evadeze pe soselele tarii. Chiar daca nu o face la fel de bine ca precursorul sau, masina se comporta bine in oras, avand vizibilitate excelenta prin luneta, dar mai putin stralucita prin oglinzile laterale. E placuta la condus si a crescut in stabilitate fata de 206, avand un balans mic si o tinuta de drum mai buna la viteze mari.

Motorul modelului testat, unul pe motorina, de 1,6 litri si 90 de cai putere, raspunde excelent comenzilor unui sofer profan. La test ne-a consumat aproximativ sapte litri/100 km in oras, cu aerul conditionat pornit, si circa sase litri in afara.

Peugeot 207 1,6 HDI

Motor: 1,6 litri, 16 HDI motorina
Putere: 90 CP
Viteza maxima: 182 km/h
Consum mixt: 4,5 l/100 km
Acceleratie 0-100 km/h (s): 11,5 s
Pret baza (taxe incluse): 15.191 e

Oglinda din parasolarul soferului tradeaza targetul feminin al masinii

Designul ceasurilor de bord ne-a incantat in mod deosebit

Printre spatiile de depozitare din bord am gasit unul si pentru carduri

In mod surprinzator, arcul de la pedala de ambreiaj jeneaza piciorul soferului, mai ales daca acesta poarta un numar mare la pantof

Portbagajul are o capacitate de 270 litri. Aici am gasit doua carlige pentru agatarea gentilor de mana si o banda elastica laterala

Chiar daca nu la fel de confortabile, locurile din spate ofera spatiu suficient chiar si pentru pasagerii mai inalti

 
 

Urmărește-ne pe Google News