Paula Rad, femeia de serviciu de la Românii au talent, i-a impresionat pe membrii juriului la concursul de talente. Absolventă de Concervator, tânăra originară din Zalău a fost trimisă direct în semnifinale, după ce Andra a apăsat butonul auriu. Paula Rad a stârnit controverse, după ce spus că a vrut să se angajeze la Opera din Cluj, dar i s-a spus „să aștepte”.

De cealaltă parte, directorul Operei Române din Cluj, a declarat că Paula Rad nu a dat probe la instituția culturală pe care o conduce.

Susține că nu s-a prezentat la audiții

„Eu de când sunt director acolo, de doi ani, această domnișoară nu a venit la nicio audiție. Eu n-am auzit-o pe fata asta cântând decât la televizor (…) Acela este un show de operă cu negativ, cântată în pantaloni scurți și tricou”, a declarat Florin Estefan, directorul Operei din Cluj, pentru Libertatea.

Florin Estefan a fost criticat, după ce s-a vehiculat ideea că la Opera din s-ar face angajări „pe pile”
sursa foto: monitorulcj.ro

Femeia de serviciu de la Românii au talent a fost „fălsuță”

Paula Rad a cucerit publicul cu piesa „O mio babbino caro” de Giacomo Puccini. Este una accesibilă pentru cei care vor o carieră pe marile scene ale lumii, a spus Florin Estefan.

„Aria, pe care a cântat-o, o cântă toate fetele care dau admitere la Conservator. E una dintre cele mai simple arii care pot fi abordate de o tânără cântăreață”, a explicat Estefan, care la 33 de ani a devenit cel mai tânăr director din istoria Operei din Cluj.

Florin Estefan a precizat că numeroși critici au contestat prestația sopranei de la Românii au talent.

„A fost fălsuță. La sfârșit a și greșit muzical, ceea ce mie, ca specialist, ca profesionist, denotă că fata are anumite probleme muzicale din moment ce greșești într-o arie pe care o fluieră toată lumea”, a menționat directorul Operei din Cluj.

Paula Rad a plâns, după ce Andra a trimis-o direct în semifinalele Românii au talent

Visul Paulei Rad este să ajungă solistă la Opera din Cluj. Cel care conduce instituția de cultură are însă rezerve în privința calităților ei și susține că, în acest moment, „nu se pune problema” ca ea să fie ajungă într-un rol principal pe o scenă a operei din țară.

„Pot zice că are calități, are o voce interesantă, dar, la nivelul la care e, maximum într-un cor, într-o instituție care are posturi și are nevoie de soprană”, a menționat Florin Estefan.

O așteaptă cu o comisie de specialitate

În acest context, directorul Operei din Cluj a afirmat că, în acest moment, instituția, pe care o conduce, ar avea nevoie de 80 de posturi, însă Ministerul Culturii nu i-a oferit o suplimentare a bugetului.

„Am făcut cerere la Ministerul Culturii pentru a mi se aproba suplimentare de posturi. Chiar săptămâna trecută, am dus una domnului ministru”, a explicat Estefan.

În acest condiții, directorul Operei din Cluj susține că este nevoit să-i plătească pe tinerii, care-și doresc o carieră în muzică, prin contracte de colaborare.

 „Cu toată bunăvoința, am toată disponibilitatea (…) Îi dau o șansă, să facă o cerere oficială că vrea o audiție. Îi fac o comisie de specialiști și cu dragă inimă o ascultăm în vederea unei colaborări pentru că nu am posturi”, a afirmat Florin Estefan.

 
 

Urmărește-ne pe Google News