Bradul agenţiei United Media va purta semnătura designerului Hamid Nicola Katrib si va fiscos la licitaţie încadrul evenimentului, suma obţinută fiind donată Organizatiei Salvati Copiii. Agenţia United Media demonstrează prin acest demers, la rândul său, că „Lumea bună face lumea mai bună!”
Ediţia de anul acesta a Festivalului Brazilor de Craciun îşi propune colectarea de fonduri pentru cei 2.500 de copii deja cuprinşi în programele de Educatie Preşcolară, Şcoală după Şcoală şi A Doua Şansă.
„Festivalul Brazilor de Crăciun reprezintă o motivaţie specială, un prilej prin care pot demonstra că prin artă pot da culoare unei cauze nobile: speranţa şi lumina pentru îndeplinirea mai multor vise”, consideră Hamid Nicola Katrib.
Alături de Hamid Nicola Katrib la eveniment vor mai participa Wilhelmina Arz, Lena Criveanu, Venera Arapu, Stephan Pelger, Alexandru&Mihnea Ghilduş, Ana Wagner, Cristian Samfira, Mihaela Glăvan, Carmen Ormenişan, Kristina Dragomir, Rita Mureşan, Ioan Nemţoi, Agnes Toma, Doina Levintza.
Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri organizat anual de Salvaţi Copiii România, care are drept centru de interes o licitaţie specială de brăduţi de Crăciun, creaţi exclusiv pentru această ocazie de unii dintre cei mai cunoscuţi designer români.
United Media Services este o agenţie de media înfiinţată în anul 2006. Prin intermediul United Media Services s-au derulat campanile publicitare ale unor companii precum Cosmote, Ursus Breweries, Romtelecom, UPC, Praktiker Romania, Mega Image, Martini, Mobexpert. United Media oferă consultanţă media probono Organizatiei Salvaţi Copiii, precum şi obţinerea unor spaţii gratuite de expunere pentru campania Bun venit pe lume şi Festivalul Brazilor de Crăciun.

 
 

Urmărește-ne pe Google News