Angajații operatorului de transport public din Ploiești, care marți au intrat în grevă și asigură doar o treime din activitate, reclamâmd problemele financiare, sunt pe cale să creeze unele noi, de același fel.
Marți, după ce s-au văzut în situația de a aștepta zeci de minute autobuzul care nu a mai venit, mai mulți călători au reclamat la Protecția Consumatorilor faptul că au plătti abonamente pentru un serviciu pe care nu-l prestează nimeni.
”Sunt două astfel de sesizări, în care oamenii arată că au cumpărat abonamente, dar nu pot beneficia de serviciile pentru care au plătit. Un comisar s-a deplasat la sediul societății, pentru a solicita actele și pentru a face verificări în baza sesizărilor primite”, a declarat șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorului Prahova, Corneliu Buzu.
În cazul în care comisarii vor descoperi încălcarea drepturilor consumatorilor, problemele financiare ale societății de transport s-ar putea agrava, întrucât aceasta riscă să fie amendată.
Citește și: ANALIZĂ / Ce trebuie să faci dacă vine criza. Sfaturile experților: puneți bani deoparte