Angajații operatorului de transport public din Ploiești, care marți au intrat în grevă și asigură doar o treime din activitate, reclamâmd problemele financiare, sunt pe cale să creeze unele noi, de același fel.

Marți, după ce s-au văzut în situația de a aștepta zeci de minute autobuzul care nu a mai venit, mai mulți călători au reclamat la Protecția Consumatorilor faptul că au plătti abonamente pentru un serviciu pe care nu-l prestează nimeni.

”Sunt două astfel de sesizări, în care oamenii arată că au cumpărat abonamente, dar nu pot beneficia de serviciile pentru care au plătit. Un comisar s-a deplasat la sediul societății, pentru a solicita actele și pentru a face verificări în baza sesizărilor primite”, a declarat șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorului Prahova, Corneliu Buzu.

În cazul în care comisarii vor descoperi încălcarea drepturilor consumatorilor, problemele financiare ale societății de transport s-ar putea agrava, întrucât aceasta riscă să fie amendată.

Transportul public este paralizat în Ploiești, de marți seară, după ce angajații societăţii de transport în comun au intrat în grevă spontană.

Citește și: ANALIZĂ / Ce trebuie să faci dacă vine criza. Sfaturile experților: puneți bani deoparte

 
 

Urmărește-ne pe Google News