Recent, compania producătoare de bere a demarat un parteneriat de 3 ani cu organizaţia WWF (World Wildlife Fund) România, prin care îşi propune să crească nivelul de conştientizare în ceea ce priveşte importanţa ursului brun în România ca specie simbol. Astfel, începând cu acest an, compania va susţine activităţile singurului Centru pentru Reabilitarea Urşilor Orfani din ţara noastră şi din Europa. Centrul se află în Munţii Hăşmaş şi este singurul centru care oferă o şansă reală de supravieţuire puilor de urs orfani, folosind metode de reintroducere a acestora în mediul lor natural. Susţinerea mărcii contribuie la asigurarea resurselor ce ţin de buna funcţionare a centrului: refacerea ţarcurilor de pe traseul de reabilitare, hrană pentru puii de urs şi dezvoltarea resurselor umane din cadrul centrului.
Aceeaşi companie producătoare de bere a creat, cu ocazia aniversării a 135 de ani de existenţă, o ediţie unică de doze dedicată ursului brun românesc, pe care românii le pot achiziţiona din magazinele din întreaga ţară. În plus, potrivit unui studiu legat de urşii bruni din ţara noastră, 82% dintre români sunt mândri că în ţara noastră trăiesc urşi bruni, regele pădurilor având în România cea mai mare răspândire din Europa, după Rusia.