217 români au fost infectați cu COVID-19, iar 3373 se află în carantină. Toate instituțiile publice, dar și firmele trebuie să respecte măsurile impuse de autorități. În această perioadă, restaurantele, cafenelele, dar și alte locuri destinate publicului trebuie să se adapteze la noile cerințe.
Una dintre cele mai importante platforme online de mâncare, foodpana, susține că pune pe primul loc sănătatea angajaților și a clienților și vine cu un nou set de măsuri.
Ce facem mai exact? Urmărind recomandările autorităților locale și internaționale, am instruit livratorii să:
- Evite contactul apropiat cu persoane care prezintă simptome de boală respiratorie acută;
- Își spele regulat mâinile cu apă și săpun;
- Folosească dezinfectantul furnizat de noi pentru mâini înainte și după fiecare livrare;
- Evite atingerea feței și a ochilor dacă nu și-au dezinfectat mâinile;
- Folosească mască de protecție dacă prezintă simptome de răceală;
- Aplice procedura implementată atat pentru ridicarea și livrarea produselor cât și pentru igienizarea regulată a gentilor;
- Rămână acasă și să facă schimb de ture dacă prezintă febră, tuse uscată și oboseală; Folosească batistă sau șervețele dacă trebuie să strănute sau să tușească.
Cei de la foodpanda mai spun că supraveghează îndeaproape toate restaurantele care pregătesc mâncarea pentru clienți. Ce trebuie să respecte restaurantele?
- Sigilează comenzile și predau comenzile livratorului doar dacă acesta are asupra sa geanta specială pentru transport.
De asemenea, cei de a foodpanda le cer clienților să opteze pentru plata cu cardul.