Formula 1 poate fi afacerea anului pentru TV Romania 1, post care a preluat de anul trecut drepturile de televizare in dauna Pro TV. „Marele Circ” a adus deja in conturile institutiei din Dorobantilor 700.000 $ din partea sponsorilor. Estimarile totale merg spre doua milioane de dolari.
Televiziunea Romana a achizitionat drepturile de transmisiuni ale Formulei 1 pentru 1,5 milioane $, pe o perioada de trei ani. Cum prima cursa din noul sezon bate la usa, pregatirile celor din TVR au intrat in linie dreapta. La fel, si ale celor de la ARBOmedia, colaboratoarea televiziunii in atragerea clientilor de publicitate. La ora actuala, „cuplul” SRTV – ARBOmedia a batut palma cu sponsorii principali, Brau Union (prin marca Schlossgold) si OMV. Cei doi vor plati, in 2002, cate 350.000 $. De asemenea, Pepsi (prin marca 7-UP) si Panasonic si-au anuntat intentia de a investi serios.
In fiecare zi de sambata va fi transmisa sesiunea de calificari.
Anul trecut, investitiile in Formula 1 la Pro TV au fost, conform datelor ARBOmedia, de 714.600 $. Schlossgold a fost sponsor principal cu 112.000 $, iar OMV a fost investitorul cel mai important, cu cele 89.000 $ aruncate in lupta. O alta noutate e ca vom vedea in fiecare sambata, integral, sesiunea de calificari. Mai mult, din aprilie, o data cu revenirea „Marelui Circ” in Europa, redactia Sport a TV Romania 1 va realiza sambata o emisiune speciala, ce va avea „sediul” la Hotel Marriott.
Cursele vor fi prezentate de cuplul Victor Bonifaciu – Dan Alexandrescu, ultimul urmand a fi trimisul special al postului la 14 din cele 17 curse ale sezonului regulat (nu vor fi comentate de la fata locului cursele din Australia, Malaysia si Brazilia).