Aceasta a precizat că încă se lucrează pentru a găsi o nouă formulă privind stabilirea unei taxe de mediu care să nu mai poată fi atacată în justiţie, având în vedere că România are în continuare cele mai vechi maşini din Europa.
„Cred că, în ultima vreme am spus de nenumărate ori, că grupul de lucru din care fac parte inclusiv producătorii şi multe dintre ministerele care sunt abilitate nu a reuşit să găsească formula matematică astfel încât ea (taxa – n.r.) să nu poată să fie atacabilă în justiţie, aşa cum s-a întâmplat cu toate celelalte taxe de poluare, inclusiv cu timbrul de mediu. De aceea, eforturile Guvernului au fost ca inclusiv anul trecut să suplimentăm numărul de prime de casare, astfel încât reînnoirea parcului auto naţional să se resimtă. În acelaşi timp, vom face lucrul acesta şi în 2019 şi ne-ar fi plăcut ca programul să fi început, aşa cum a început şi anul trecut, la începutul lunii martie, dar nu noi suntem cauza”, a spus Gavrilescu, citată de Mediafax.
Citește și… Taxa auto și timbrul de mediu, date înapoi în două luni. Somația Comisiei Europene