calitate „Asa da”, reprezentantii ANPC au ales pentru aceasta primavara evaluarea serviciilor prestate de unitatile de alimentatie publica, zone de agrement si parcuri de distractie si service-uri auto. Aceste categorii de servicii vor fi monitorizate si de inspectorii Oficiilor Judetene de Protectia Consumatorilor care vor efectua saptamanal controale specifice in zona agentilor economici din sfera serviciilor amintite. Echipele de inspectori vor completa la fiecare vizita si ele un formular de evaluare in care vor puncta calitatea serviciilor cu note de la 1 la 5 (slab, mediu, bine, foarte bine, excelent).
De asemenea consumatorii vor putea sa noteze calitatea serviciilor respective, completand un formular de evaluare. Aici trebuie completate date cum ar fi: domeniul, numele si adresa companiei de ale carei servicii au beneficiat si vor inscrie punctajul pe care il vor acorda. Formularul poate fi gasit la toate sediile Oficiilor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la adresa www.anpc.ro. Totodata ei isi pot exprima nemultumirile pe imail:asa_da@anpc.ro sau la numarul de telefon 9660.
„Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor considera esential ca serviciile prestate consumatorilor sa fie de calitate. Astfel, dorim sa stimulam o competitie constructiva intre companiile din sfera serviciilor, care trebuie sa inteleaga ca oriunde s-ar afla, consumatorul trebuie sa beneficieze de servicii de calitate. Opinia publica va fi informata permanent de inspectorii nostri locali, pe intreaga perioada a campaniei, asupra situatiilor neconforme din sfera serviciilor monitorizate”, a declarat Rovana Plumb, secretar de stat si presedintele al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.