Organizaţia franceză CCFA a publicat datele privind piaţa auto pe 2012, iar vânzările totale de autoturisme şi vehicule comerciale au fost în Franţa de 2,28 milioane unităţi, scădere de 13% faţă de 2011. Dacia a vândut 84.524 vehicule, ceea ce înseamnă o cotă de 3,7%, puţin mai mare decât în 2011. Faţă de acel an, vânzările mărcii româneşti au scăzut cu 10% pe o piaţă în care înmatricularile Renault s-au dus în jos cu 21%, cele ale Opel cu 22%, iar cele ale Seat cu 27%. Dintre putinele marci care au reusit sa-si crească vânzările în 2012, mentionam Hyundai (+42%), Lancia (+32%) si Kia (+19%).
Vânzările de autovehicule Dacia la nivel mondial au scăzut cu 1,5% în 2011, în comparaţie cu 2010, la 343.233 unităţi, iar pe piaţa românească declinul a fost de 15%, de la 36.730 unităţi în 2010 la 30.861 autovehicule anul trecut.