Cert este că, după ce au recunoscut acest furt de informații, acţiunile companiei au scăzut cu aproximativ 7%, la minimul a 9 ani. Cathay a precizat că este vorba de datele a 860.000 de paşapoarte, 245.000 de cărţi de identitate din Hong Kong, 403 carduri de credit expirate şi 27 de carduri fără codul CVV (cel aflat pe spatele cardurilor).

Compania a descoperit accesarea reţelei în martie 2018, iar rezultatul investigaţiile, care confirma furtul, a apărut în luna mai. Ulterior, o comisie guvernamentală din Hong Kong a cerut companiei să anunţe cât mai repede pasagerii afectaţi.

„Oamenii sunt îngrijoraţi pentru faptul că au avut nevoie de prea mult timp ca să facă un anunţ. Piaţa vrea mai multe detalii şi explicaţii”, a declarat Linus Yip, chief strategist la First Shanghai Securities, citat de Mediafax.

Cathay Pacific Airlines este o companie aeriană asiatică cu sediul în Hong Kong, având 103 destinații la nivel mondial.



 
 

Urmărește-ne pe Google News