Potrivit unui document dat publicității de G4Media, cei mai loviți vor fi angajații care nu vor mai primi mărirea de salariu programată pentru 1 septembrie, le vor fi tăiate sporurile, iar promovările vor fi blocate.

În avanpremiera austerității, STB organizează mâine un concert în parcul Izvor pentru a sărbători 110 de ani de transport în comun în București. Recent, Libertatea a aflat că evenimentele pentru promovarea aniversării STB au costat aproape 1 milion de lei.

Se stopează creșterile salariale și se reduc achzițiile de piese de schimb

Directorul general al STB, Andrei Creci, a aprobat o adresă a serviciului de buget remisă Consiliului de Administrație, adresă prin care sunt propuse măsurile de reducere substanțială a cheltuielilor în 2019.

Documentul intern se numește ”Informare privind necesitatea implementării unui plan de măsuri de reducere a cheltuielilor la STB SA în anul 2019” și are 8 puncte, scriu jurnaliștii de la G4Media.

Printre măsurile propuse se află reducere achiziției de materiale, piese de schimb și servicii până la nivelul minim necesar continuării activității; stoparea angajărilor și a promovărilor, eliminarea unor sporuri sau modificarea modului lor de calcul, amânarea majorării salariale preconizate inițial pentru 1 septembrie și amânarea sau sistarea unor beneficii acordate angajaților, precum decontarea contravolării biletelor de odihnă și tratament.

Până la aprobarea finală a tăierilor, STB organizează sâmbătă în Parcul Izvor un concert cu ocazia aniversării a 110 de ani de la înființarea primei concesiuni care a devenit principala companie de transport în comun din București. ”Pentru a marca acest moment aniversar, STB SA le oferă bucureștenilor, sâmbătă, 6 iulie, de la ora 18.00, în PARCUL IZVOR, un concert susținut de Whats Up, Smiley și Jo. Atmosfera va fi întreținută de celebrul radio MC – Cristi Nitzu”, arată un comunicat al instituției.

La concert va fi interpretat și imnul STB lansat recent de Whats Up. Imnul evenimentul face parte dintr-o campanie care a costat peste 200.000 de euro.

Citește și:

Primăria a plătit un videoclip de lux pentru STB! Whats UP, BRomania și Jo își abandonează mașinile și cântă despre cât de tare e să mergi cu autobuzul

Videoclipul de lux și evenimentele pentru aniversarea STB au costat peste 200.000 de euro! Primăria Capitalei nu vrea să arate contractul de achiziție

 
 

Urmărește-ne pe Google News