Pasajul Ciurel, inaugurat sâmbătă, 19 septembrie, e prea îngust pentru autobuze. În spațiul public au apărut înregistrări cu un șofer care se chinuie să ia o curbă din cauza faptului că nu avea suficient loc pe carosabil.
Într-o înregistrare de patru minute postată pe Facebook, Gabriela Firea spune: “Am fi putut finaliza acest obiectiv mult mai rapid, însă timp de zece ani, a fost blocat în tribunale de către un domn care are casa în proximitatea Podului Ciurel, o casă care există şi în prezent şi nu a fost afectată absolut deloc”.
E cofondator al Uniunii Salvaţi Bucureştiul, prieten foarte bun cu domnul Nicuşor Dan. Împreună au făcut mai multe contestaţii în instanţă, atacând atât autorizaţia de construire, cât şi PUZ-ul de sector.
Gabriela Firea:
“Acesta este adevărul despre Podul Ciurel, un proiect despre care se spune în mod nedrept că nu duce şi nu va duce nicăieri, o investiţie care nu ar fi necesară. Vă voi demonstra că este necesară şi utilă bucureştenilor”, a mai spus Firea pe reţeaua de socializare.
50.000.000 de euro pentru expropierile din “a doua etapă a proiectului”
“Acest proiect a fost gândit acum 14 ani, în trei etape. Noi am finalizat prima dintre ele, Nodul Virtuţii. În cel mai scurt timp, vom demara lucrările pentru etapa a doua a proiectului, aprobat încă din luna mai, un drum expres până la Centură, cu două benzi pe sens. Pentru acesta, avem deja culoarul de expropriere aprobat, am semnat contractul cu asocierea de constructori Max Boegl – Astaldi – Euroconstruct, iar banii sunt consemnaţi, aproximativ 50 de milioane de lei pentru exproprierile din zonă, în jur de 20 de imobile”, a transmis actualul edil, care a fost susținut în intervenția pe Facebook de consilierul Marius Coajă.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro