Vicepremierul Gabriel Oprea i-a înmânat lui Victor Ponta un raport în care s-a prezentat atât filmul evenimentelor cât şi principalul vinovat pentru faptul că echipele de salvare au ajuns abia după aproximativ şase ore la locul accidentului. În opinia lui Oprea acesta a fost ROMATSA, motiv pentru care, de altfel, directorul instituţiei, Aleodor Frâncu, şi-a dat demisia. În informare se vorbeşte despre faptul că pilotul aparatului de zbor, Adrian Iovan, a luat legătura cu Centrul de control zonal Cluj. Însă lucrurile nu stau deloc aşa. Potrivit lui Gelu Sulițeanu, șeful ROMATSA Cluj, Iovan nu putea lua legătura cu Centrul de control zonal Cluj pentru că acesta nu EXISTĂ.
Oficialul a explicat pentru Transilvania Reporter că „Centrul de control zonal Cluj” la care se face referire în raport nu mai există de ani buni. În această zonă mai există doar stații radio controlate de la București.
„E greșit ce scrie în raport. Nimeni nu a luat legătura cu Clujul și nimeni din avion nu a vorbit cu cineva de la Cluj. De la Cluj absolut nimeni nu a vorbit cu pilotul acelui avion. Ei au vorbit doar cu Sibiul. În raport este greșită exprimarea. Acolo scrie <
Raportul întocmit în baza informațiilor furnizate de Ministerul de Interne, Ministerul Transporturilor, Ministerul Apărării Naționale, Ministerul Sănătății, Serviciul de Telecomunicații Speciale relatează, printre altele, faptul că „la ora 15.18: fiind la circa 36 KM, după ce a trecut de Sibiu, la altitudinea de 2600 metri, nereușind să contacteze centrul de informare a zborurilor Bucureşti, pilotul a intrat în legătură cu Centrul de control zonal Cluj”.
Iată integral raportul prezentat de vicepremierul Oprea în Guvern. În pagina 3 este menţionat <
Recomandări
Cât de mult au ridicat audiențele Realitatea Plus femeia-locomotivă Anca Alexandrescu și candidatul ezoteric Călin Georgescu