DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri Externe Acasa | Ştiri | Știri Externe

Gafa grupării pro-ruse care a salvat referendumul din Republica Moldova

« Înapoi la articol

Comentarii (20)

manx   •   21.10.2024, 19:53

Totusi, care este rezultatul ??? Eu nu mai înteleg nimic. Nu am mai citit nimic pe acest subiect de câteva ore si nici nu sa mai citesc,doar un eventual raspuns de la voi. Mersi

fiji   •   21.10.2024, 18:12

suparman • 21.10.2024, 17:25 "sub pragul de 50% ca sa fie considerat valabil referendumul." Conform legilor R. Moldova, pentru a fi validat, un referendum trebuie să aibă asigurată prezenţa a cel puţin o treime din totalul alegătorilor înscrişi în listele electorale.

parpalache   •   21.10.2024, 18:02

Apropo de gafe-(daca a judeca logic e o gafa)?!Precizez din capul locului ca sunt pentru aderarea Moldovei la UE!Dar „gica contra”-la propaganda-(mie greața de propaganda și de propagandiști indiferent de punctele cardinale)!Ei dragii moșului-dar dupa ce ca sunt„rus”(ca refuz slujul pentru Ucraina),mai sunt și greu de cap!Pentru ca NU am ințeles deloc ce-a vrut sa zica un analist politic(din România)-intrebat fiind de moderatoarea transmisiei de la Chișinau a tv„euronews romania”(la aflarea rezultatelor preliminarii)-daca votul diasporei mai poate rasturna verdictul la referendum?Analistul ala o fi a facut o„gafa”?(gândind cu voce tare)?Ca el socotea ca daca participarea la vot a fost de 52%-Iar 7% din„potrivnici”au refuzat buletinul de vot(pe baza de semnatura,fiind inregistrați ca participanți la vot-pentru ca la prezidențiale au votat)-cum de s-a inregistrat un scor aproape...egal la referendum?!Io unul imi recunosc nepriceperea(la legea electorala moldava) și la analize„obiective”!

    unfake   •   21.10.2024, 19:31

    parpalache   •  21.10.2024, 18:02

    Apropo de gafe-(daca a judeca logic e o gafa)?!Precizez din capul locului ca sunt pentru aderarea Moldovei la UE!Dar „gica contra”-la propaganda-(mie greața de propaganda și de propagandiști indiferent de punctele cardinale)!Ei dragii moșului-dar dupa ce ca sunt„rus”(ca refuz slujul pentru Ucraina),mai sunt și greu de cap!Pentru ca NU am ințeles deloc ce-a vrut sa zica un analist politic(din România)-intrebat fiind de moderatoarea transmisiei de la Chișinau a tv„euronews romania”(la aflarea rezultatelor preliminarii)-daca votul diasporei mai poate rasturna verdictul la referendum?Analistul ala o fi a facut o„gafa”?(gândind cu voce tare)?Ca el socotea ca daca participarea la vot a fost de 52%-Iar 7% din„potrivnici”au refuzat buletinul de vot(pe baza de semnatura,fiind inregistrați ca participanți la vot-pentru ca la prezidențiale au votat)-cum de s-a inregistrat un scor aproape...egal la referendum?!Io unul imi recunosc nepriceperea(la legea electorala moldava) și la analize„obiective”!

    Ai mare dreptare intr-o singura privinta , anume ca esti greu de cap. Chit ca e un palid eufemism.

    boierasul.   •   21.10.2024, 19:09

    parpalache   •  21.10.2024, 18:02

    Apropo de gafe-(daca a judeca logic e o gafa)?!Precizez din capul locului ca sunt pentru aderarea Moldovei la UE!Dar „gica contra”-la propaganda-(mie greața de propaganda și de propagandiști indiferent de punctele cardinale)!Ei dragii moșului-dar dupa ce ca sunt„rus”(ca refuz slujul pentru Ucraina),mai sunt și greu de cap!Pentru ca NU am ințeles deloc ce-a vrut sa zica un analist politic(din România)-intrebat fiind de moderatoarea transmisiei de la Chișinau a tv„euronews romania”(la aflarea rezultatelor preliminarii)-daca votul diasporei mai poate rasturna verdictul la referendum?Analistul ala o fi a facut o„gafa”?(gândind cu voce tare)?Ca el socotea ca daca participarea la vot a fost de 52%-Iar 7% din„potrivnici”au refuzat buletinul de vot(pe baza de semnatura,fiind inregistrați ca participanți la vot-pentru ca la prezidențiale au votat)-cum de s-a inregistrat un scor aproape...egal la referendum?!Io unul imi recunosc nepriceperea(la legea electorala moldava) și la analize„obiective”!

    Amice, în curând vom avea război civil la granița. Alegerile au fost furate iar Rusia nu va permite înaintarea occidentului către granița ei. Să dea Dumnezeu să nu am dreptate, dar așa cred că se va întâmpla. PS - oricum este o "aderare" la o UE în moarte clinică)) 2025 va fi anul desființării UE și totul va începe din Germania.

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   21.10.2024, 19:34

      boierasul.   •  21.10.2024, 19:09

      Amice, în curând vom avea război civil la granița. Alegerile au fost furate iar Rusia nu va permite înaintarea occidentului către granița ei. Să dea Dumnezeu să nu am dreptate, dar așa cred că se va întâmpla. PS - oricum este o "aderare" la o UE în moarte clinică)) 2025 va fi anul desființării UE și totul va începe din Germania.

      Hai, zi tu, "amice", că și Moldova e la granița Rusiei... Și UE nu are cum să se desființeze la anul, s-a desființat de mult. Că doar așa ne-a zis propaganda rusească de ani de zile, mereu UE era în pragul prăbușirii și se va dezintegra "la anul". La fel cum e în moarte clinică dinainte să se nască. Spre diferenţă de puternicul şi virilul CAER. Chiar, ce mai face ăla?

      TheWizardOfOz   •   21.10.2024, 19:21

      boierasul.   •  21.10.2024, 19:09

      Amice, în curând vom avea război civil la granița. Alegerile au fost furate iar Rusia nu va permite înaintarea occidentului către granița ei. Să dea Dumnezeu să nu am dreptate, dar așa cred că se va întâmpla. PS - oricum este o "aderare" la o UE în moarte clinică)) 2025 va fi anul desființării UE și totul va începe din Germania.

      Hai să facem un pariu că 2025 va fi anul când primele baze NATO vor fi deja stabilite în Moldova. Iar criminalul de război de la Kremlin o să caute soldați în Iran, Gaza sau Venezuela (că ăia din Coreea de Nord vor fi deja "sacrificați").

        Adema1977   •   21.10.2024, 22:48

        TheWizardOfOz   •  21.10.2024, 19:21

        Hai să facem un pariu că 2025 va fi anul când primele baze NATO vor fi deja stabilite în Moldova. Iar criminalul de război de la Kremlin o să caute soldați în Iran, Gaza sau Venezuela (că ăia din Coreea de Nord vor fi deja "sacrificați").

        Nu mai cauta in Iran ca aia vor fi atacati de Israel

    TheWizardOfOz   •   21.10.2024, 18:59

    parpalache   •  21.10.2024, 18:02

    Apropo de gafe-(daca a judeca logic e o gafa)?!Precizez din capul locului ca sunt pentru aderarea Moldovei la UE!Dar „gica contra”-la propaganda-(mie greața de propaganda și de propagandiști indiferent de punctele cardinale)!Ei dragii moșului-dar dupa ce ca sunt„rus”(ca refuz slujul pentru Ucraina),mai sunt și greu de cap!Pentru ca NU am ințeles deloc ce-a vrut sa zica un analist politic(din România)-intrebat fiind de moderatoarea transmisiei de la Chișinau a tv„euronews romania”(la aflarea rezultatelor preliminarii)-daca votul diasporei mai poate rasturna verdictul la referendum?Analistul ala o fi a facut o„gafa”?(gândind cu voce tare)?Ca el socotea ca daca participarea la vot a fost de 52%-Iar 7% din„potrivnici”au refuzat buletinul de vot(pe baza de semnatura,fiind inregistrați ca participanți la vot-pentru ca la prezidențiale au votat)-cum de s-a inregistrat un scor aproape...egal la referendum?!Io unul imi recunosc nepriceperea(la legea electorala moldava) și la analize„obiective”!

    Stai liniștit, postac rusofil, că știm cine ești... Nu de Moldova vă pasă vouă. Știm. Ci de UCRAINA. UCRAINA e coșmarul vostru. Dar cu MAIA SANDU președinte în Moldova, trupele NATO sunt binevenite în Moldova. Se strânge lațul, postac amărât...

      adriann_   •   21.10.2024, 19:40

      TheWizardOfOz   •  21.10.2024, 18:59

      Stai liniștit, postac rusofil, că știm cine ești... Nu de Moldova vă pasă vouă. Știm. Ci de UCRAINA. UCRAINA e coșmarul vostru. Dar cu MAIA SANDU președinte în Moldova, trupele NATO sunt binevenite în Moldova. Se strânge lațul, postac amărât...

      Iar ai ma liste, stii cine sunt toti, ai pregatit arestarile la 3 dimineata, tot tacamul? :)) Un mic ghinion, nu vine nimeni sa-ti ceara parerea, eventual o sa apara la un moment dat niste baieti voinici in halate albe sa te care la o duba capitonata...

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   21.10.2024, 18:54

    parpalache   •  21.10.2024, 18:02

    Apropo de gafe-(daca a judeca logic e o gafa)?!Precizez din capul locului ca sunt pentru aderarea Moldovei la UE!Dar „gica contra”-la propaganda-(mie greața de propaganda și de propagandiști indiferent de punctele cardinale)!Ei dragii moșului-dar dupa ce ca sunt„rus”(ca refuz slujul pentru Ucraina),mai sunt și greu de cap!Pentru ca NU am ințeles deloc ce-a vrut sa zica un analist politic(din România)-intrebat fiind de moderatoarea transmisiei de la Chișinau a tv„euronews romania”(la aflarea rezultatelor preliminarii)-daca votul diasporei mai poate rasturna verdictul la referendum?Analistul ala o fi a facut o„gafa”?(gândind cu voce tare)?Ca el socotea ca daca participarea la vot a fost de 52%-Iar 7% din„potrivnici”au refuzat buletinul de vot(pe baza de semnatura,fiind inregistrați ca participanți la vot-pentru ca la prezidențiale au votat)-cum de s-a inregistrat un scor aproape...egal la referendum?!Io unul imi recunosc nepriceperea(la legea electorala moldava) și la analize„obiective”!

    I-auzi, mai nou eşti și pentru aderarea Moldovei la UE? Măi, măi, vezi că ai greșit prescurtarea Federației Eurasiatice (sau Rusia, pe scurt). Știm, numerele te bat mereu, indiferent dacă e vorba de costul unui Patriot, câți franci-aur cică a dat România Franței pe Transilvania, prețul unui baril de petrol sau procentele etnice din Rep. Moldova. Ți s-au cam scufundat corăbiile azi când ai văzut rezultatele, să nu se simtă Moskva singură pe fundul Mării Negre. PS Nu ne mai zici câți români maramureșeni au fost agresați în biserică de către ucraineni săptămâna trecută? Hai, că era o poveste așa de mișto de pe "Realitatea"...

suparman   •   21.10.2024, 17:25

Ok. De controlat rusii nu prea i-au controlat pe cei 300 de mii. Daca nu votau 300 de mii la referendum, TOTALUL celor care au votat la rederendumul din Moldova era mult sub pragul de 50% ca sa fie considerat valabil referendumul. Deci aia cu controlul a picat, nu de tot, numai pe 3 sferturi, dar suficient.

    DJD78   •   21.10.2024, 18:52

    suparman   •  21.10.2024, 17:25

    Ok. De controlat rusii nu prea i-au controlat pe cei 300 de mii. Daca nu votau 300 de mii la referendum, TOTALUL celor care au votat la rederendumul din Moldova era mult sub pragul de 50% ca sa fie considerat valabil referendumul. Deci aia cu controlul a picat, nu de tot, numai pe 3 sferturi, dar suficient.

    Pentru ca referendumul să fie considerat valid, era necesară o prezenţă de peste 33,33% dintre alegătorii înscrişi.

    parpalache   •   21.10.2024, 18:17

    suparman   •  21.10.2024, 17:25

    Ok. De controlat rusii nu prea i-au controlat pe cei 300 de mii. Daca nu votau 300 de mii la referendum, TOTALUL celor care au votat la rederendumul din Moldova era mult sub pragul de 50% ca sa fie considerat valabil referendumul. Deci aia cu controlul a picat, nu de tot, numai pe 3 sferturi, dar suficient.

    „Pragul”era de 33%!Dar un analist din România zicea ca și cei care au refuzat sunt socotiți participanți!Nu pare logic-dar nu știm ce prevede legea electorala moldava!

ankadumitriu   •   21.10.2024, 14:49

O tara bananiera de care nu avem nevoie

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   21.10.2024, 17:07

    ankadumitriu   •  21.10.2024, 14:49

    O tara bananiera de care nu avem nevoie

    Te înşeli. Rusia nu are banane. Dar ai dreptate când spui că n-avem nevoie de ei. Să se ducă-n putin cu satelitul Sputnik.

Mihaita_._   •   21.10.2024, 14:06

Eu tot intreb ce tot cara Moldova dupa ea Gagauzia si Transnistria? De ce nu le ofera independenta si gata, fac granita reala

    parpalache   •   21.10.2024, 18:13

    Mihaita_._   •  21.10.2024, 14:06

    Eu tot intreb ce tot cara Moldova dupa ea Gagauzia si Transnistria? De ce nu le ofera independenta si gata, fac granita reala

    Culmea!Cele mai multe voturi impotriva(71%) s-au inregistrat in Balți și zona inconjuratoare din nord-unde locuiesc mulți...ucraineni!In Transnistria au fost doar 62% impotriva,iar in Gagauzia majoritari au fost cei...„pentru”!

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   21.10.2024, 19:18

      parpalache   •  21.10.2024, 18:13

      Culmea!Cele mai multe voturi impotriva(71%) s-au inregistrat in Balți și zona inconjuratoare din nord-unde locuiesc mulți...ucraineni!In Transnistria au fost doar 62% impotriva,iar in Gagauzia majoritari au fost cei...„pentru”!

      Şi iar minţim cu drag şi spor, parpilică? Zici tu (sau "Realitatea", sau "România" sau eu ştiu ce alte surse legendare ai) că majoritatea Găgăuziei a fost PENTRU aderarea la UE? Poți să ne explici, conform matematicilor tale savante, cum de 95% Nu (rezultatele referendumului în Găgăuzia) înseamnă majoritate pentru? Aştept plin de curiozitate cum o să ne convingi că 95 e mai mic decât 5.

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •   21.10.2024, 15:02

    Mihaita_._   •  21.10.2024, 14:06

    Eu tot intreb ce tot cara Moldova dupa ea Gagauzia si Transnistria? De ce nu le ofera independenta si gata, fac granita reala

    Pentru că în momentul în care Moldova s-ar separa de Transnistria, separatiștii de la Tiraspol ar deveni brusc cei mai mari unioniști și ar lupta până la ultima rublă pentru salvarea Moldovei din ghearele fasciștilor europeni.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close