La 10 septembrie 1868, în prezenţa domnitorului Carol I, se aşază prima piatră de temelie a clădirii, iar pe 25 septembrie 1872 se deschide circulaţia feroviară pe linia Roman-Galaţi- Bucureşti-Piteşti.
Abia în 1888 gara primeşte denumirea actuală. Interesant este că în ciuda bombardamentelor din 1944, Gara de Nord a rămas în picioare şi a scăpat şi de demolarea programată în 1992. Nicolae Ceauşescu intenţiona să şteargă de pe hartă vechea Gară de Nord şi să o mute la marginea Capitalei, dar cum regimul comunist a căzut, clădirea a rămas în picioare.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Unica.ro
Imagini din noua vilă în care Andreea Bănică s-a mutat cu familia. Cum a decis să amenajeze / FOTO
Viva.ro
Este de nerecunoscut! Cum arată acum văduva lui Sergiu Nicolaescu, la 11 ani de la moartea actorului: „Ea își dorește să...”
Libertateapentrufemei.ro
Alina Vidican, 3 ani de căsnicie cu pilotul brazilian milionar. Incredibil, cum arată azi fosta soție a lui Borcea. Uite ce viață de regină duce la Miami
FANATIK.RO
Descoperire incredibilă în Rusia. A fost deschisă o poartă spre trecut
Elle.ro
Ce părere are Raluca Bădulescu despre prima poza cu ea care a apărut în presă în urmă cu mulți ani: „Foarte multă lume își imaginează
Unica.ro
Cum arată rochia de 160 de lei cu care Romina Gingașu, soția miliardarului Piero Ferrari, a făcut senzație la un eveniment din Italia / FOTO
Observatornews.ro
Mărturiile înfiorătoare ale pasagerilor captivi în aeronava cu fum care zbura spre Zurich: "Ne-am acoperit gura cu o cârpă"
HOROSCOP
Horoscop 25 decembrie 2024. Taurii au nevoie de multe momente pe care să le petreacă ei cu sine sau împreună cu cele mai apropiate persoane