Garcea si ai sai vor avea un an cel putin la fel de fructuos ca si cel care tocmai s-a incheiat. Si asta nu numai din punct de vedere al emisiunilor de televiziune. Dupa lansarea biscuitilor „Garcea”, cu sortimentele de rigoare, Mugur Mihaescu, Radu Pietreanu si compania se gandesc la un nou produs.
E vorba despre o noua marca de biscuiti, „Familia”. Intrebat cum merg lucrurile cu vanzarea primului sau „copil” in materie de produse alimentare, Mugur Mihaescu ne-a declarat: „Afacerea e aproape in grafic, deci asa cum am preconizat ca va fi, desi am avut unele greutati inerente lansarii. Ceea ce e cel mai important este, ca urmare a succesului pe care l-am avut cu marca „Garcea”, ca vom lansa noi sortimente de biscuiti sub denumirea „Familia”, pentru care suntem inca in negocieri cu firma RoStar”. Baietii cred ca o data specializati in biscuiti e mai bine sa continue in domeniu, asa ca au amanat momentan proiectul pentru lansarea unei ciocolate care sa le poarte numele. „Garcea” mai prospecteaza piata si in alte domenii si analizeaza posibilitatea unor investitii in turism (unde momentan a evitat sa cumpere actiuni – spre exemplu – ale proiectului Dracula Park), dar a negat zvonurile conform carora se va implica in deschiderea unor restaurante ce ar fi urmat sa-i poarte numele, amplasate in principalele gari din tara. De asemenea, in prima parte a anului, fanii celor de la „Vacanta Mare” se vor putea amuza cu primul lor film de lung metraj, „Garcea si oltenii”, dar ar putea avea si ocazia de a-i vedea intr-o noua viitoare emisiune de televiziune. „Vacanta Mare” va reveni pe micul ecran la jumatatea lunii februarie.

 
 

Urmărește-ne pe Google News