Noi date de la Stamps.com au arătat că aproape jumătate dintre cei din Generația Z trimiteau ceva prin poștă lunar, iar aproximativ două treimi dintre americani încă trimit scrisori și pachete în fiecare lună.

În timp ce mulți consideră scrisorile drept o relicvă a trecutului, Generația Z este încă dispusă să le accepte, conform sondajului realizat pe 500 de consumatori americani.

„Cercetarea noastră arată că poșta este încă incredibil de relevantă astăzi”, a declarat Nick Spitzman, director general al Stamps.com, într-un comunicat.

„Acest lucru se datorează valorii unice pe care o oferă – atingerea personală, fiabilitatea, importanța. Oamenii se bazează pe poștă pentru acele momente importante și comunicări esențiale care merită mai mult decât un mesaj digital”, a adăugat acesta.

Pentru 37% dintre consumatori, contactul personal a fost aspectul preferat al trimiterii unei scrisori, în timp ce 31% au declarat că fiabilitatea corespondenței fizice față de cea digitală a fost un factor major.

Escrocheriile online și încălcările securității datelor i-au determinat pe unii să dorească ca mesajele lor cele mai importante să fie trimise prin poștă. Acest lucru a fost valabil în special pentru Baby Boomers, care au declarat că urmărirea a fost o prioritate absolută în 40% din cazuri.

Dar chiar și pentru Generația Z, utilizarea corespondenței poștale poate fi o modalitate de a respinge supraîncărcarea constantă de date pe care o văd în viața lor digitală.

„Nu este surprinzător faptul că Generația Z folosește poșta”, a declarat expertul în generații Bryan Driscoll pentru Newsweek.

„Este un act subtil de rebeliune împotriva educației lor digitale și a vieții profesionale de acum, care le exploatează constant atenția și datele. Ei au crescut privind cum generațiile mai în vârstă se îneacă într-o mare nesfârșită de e-mailuri, notificări și ecrane care au lăsat oamenii să se simtă epuizați și mai deconectați ca niciodată”, a adăugat acesta.

Pentru început, trimiterea unei scrisori este opțiunea mai personală și mai minuțioasă, deoarece necesită mai mult timp și efort.

„Este o modalitate de a ne conecta la un nivel mai intim”, a spus Driscoll. „Este, de asemenea, ceva care nu poate fi monetizat sau exploatat de marile companii de tehnologie”.

Urmărește-ne pe Google News