Sloganul ”Prea bun, prea ca la țară” este cel mai des utilizat în conversațiile inițiate în ultimele 3 luni de zile de utilizatori în social media, fiind urmat de „Prietenii știu de ce” (lansat de o companie producătoare de bere, în anul 1995) și „Viitorul sună bine” (lansat de o companie de telefonie, în anul 1999). Dacă sloganul clasat pe prima poziție a topului realizat de ZURF se regăsește în 384 de mențiuni aparținând consumatorilor, cel care ocupă a doua poziție este prezent în 338 de conversații inițiate pe principalele platforme de comunicare, în timp ce sloganul de pe locul al treilea este menționat de 308 ori.
Analiza a fost realizată cu ajutorul ZURF, instrument deținut de Exact Cercetare & Consultanță, ce monitorizează conversațiile din mediul online în timp real, oferind în același timp și un istoric al acestora. ZURF contribuie atât la descoperirea trendurilor de comunicare din diferitele platforme (Facebook, Twitter, Youtube, forumuri, bloguri, site-uri și site-uri de știri), cât și la măsurarea impactului pe care inițiativele brandurilor le au în mediul online (concursuri, promoții, campanii, aplicații, acțiuni de donații etc).