Oferte de Black Friday
- Oferte telefoane de Black Friday 2019
- Oferte televizoare de Black Friday 2019
- Oferte anvelope de Black Friday 2019
UPDATE 13:40: Libertatea a analizat mai multe site-uri cu oferte de Black Friday și vă prezintă 10 produse pe care le puteți achiziționa în această zi. Grăbiți-vă!, produsele sunt într-un număr limitat, iar regula e simplă, primul venit, primul servit!
UPDATE 13:00: Black Friday la eMAG, după doua ore de la start: plățile online la un nivel record, reprezentând 41% din totalul comenzilor.
Peste 750.000 de produse au fost comandate în valoare de peste 250 milioane lei
Cele mai multe comenzi din diaspora au fost plasate din: Marea Britanie, Germania și Franța
Cluj, București și Sibiu conduc topul comenzilor pe localități
primele 3 ore de la startul campaniei cu cele mai multe reduceri din an, clienții eMAG au comandat peste 750.000 de produse, în valoare de peste 250 de milioane de lei.
UPDATE 12:30: Conform estimărilor PayU România, în acest an, în „Vinerea Neagră“ a reducerilor, românii vor face cumpărături în valoare de 1,2 miliarde de lei.
Care sunt țările de unde de cumpără de Black Friday din România
UPDATE 12:00: Peste 1.000 de telefoane Samsung S10 s-au vândut în numai 28 de secunde.
La eMAG, în prima jumătate de oră de la startul reducerilor s-au înregistrat comenzi de peste 115 milioane lei, potrivit unui comunicat transmis de companie.
Black Friday 2019 în România. De unde au venit cele mai multe comenzi
UPDATE 09:40: Cele mai multe comenzi au fost făcute din Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iaşi, Slatina, anunță retailerul într-un comunicat de presă.
eMAG anunță că în primele 30 de minute au avut comenzi de 115 milioane lei.
Pragul celor 100 de milioane a fost atins după 23 de minute, iar în primele 10 minute au fost puse peste 100.000 de comenzi. În primul minut s-au făcut peste 10.000 de comenzi.
Cel mai scump produs achiziționat în primele minute a fost un Volvo XC 90 de 59.000 euro.
- Peste 10.000.000 de vizite sunt așteptate pe parcursul zilei
- Peste 250.000 de produse au fost comandate din cele 3.500.000 disponibile
- Peste 10.000 de produse comandate în primul minut
- 25.000 de produse au fost comandate cu livrare în puncte de ridicare easybox
- 85% este ponderea comenzilor plasate de pe dispozitive mobile
- 220.000 de oameni erau pe site la începutul campaniei
- peste 100.000 de comenzi în primele 10 minute.
- 115 milioane lei după 30 de minute
- 100 milioane lei în 23 de minute
- Peste 100.000 de comenzi in primele 10 minute
- Volvo XC 90 de 59.000 euro în primele minute
- 25.000 de produse au fost comandate cu livrare în puncte de ridicare easybox
UPDATE 09:21: Inițial s-a vehiculat că Ferrari-ul redus cu 45.000 de euro, prezentat drept una dintre cele mai mari promoții ale eMAG cu ocazia Black Friday, s-a vândut în primele minute.
Între timp, mașina a apărut din nou ca fiind disponibilă pe site-ul retailerului online. Bolidul italian al cărui preț este de 300.000 de euro, se vinde, vineri, cu 263.000 euro.
UPDATE 09.20: Statisticile primelor ore de reduceri de Black Friday:
Până la ora 08.30 s-au realizat 43.636 tranzacții.
Minutul de aur a fost înregistrat la 07:27 – 1.872 de tranzactii, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 738 lei.
Cele mai multe produse achiziționate în primele ore au fost de la IT&C, reprezentând aproximativ 70% din totalul tranzacțiilor.
Până la ora 08.30, românii au cumpărat online în rate în valoare de aproximativ 15 milioane de lei (45% din valoarea totala a tranzacțiilor online.
Probleme în primele minute de Black Friday la eMAG
UPDATE 08:15: Mai mulți cumpărători s-au plâns de faptul că plata cu cardul pe site-ul eMag a dat erori.
Pe contul de Facebook al eMag se arată că problemele au fost remediate între timp.
UPDATE 07:25: eMag a dat startul cumpărăturilor de Black Friday. Primele produse, telefoane, tlevizoare și electrocasnice, s-au vândut în câteva secunde.
Zeci de mii de români speră să reușească să cumpere produsele de care au nevoie la prețuri foarte bune. Dar autoritățile atrag atenția că multe dintre ”ofertele” de Black Friday sunt ”țepe”.
Autoritatea Națională pentru Administrare si Reglementare în Comunicații atrage atenția utilizatorilor să se informeze înainte de a face orice achiziție, astfel încât să aleagă produsul sau oferta care corespunde cel mai bine nevoilor lor, a informat ANCOM.
Recomandări pentru cumpărături de Black Friday
De cele mai multe ori, fiind presați de timp, utilizatorii se concentrează în special pe identificarea ofertelor cu prețuri mici, neglijând detaliile importante din spatele acestora.
Prin urmare, ANCOM le recomandă cumpărătorilor să aibă o atenție sporită în perioadele cu reduceri, iar atunci când examinează produsele, cum ar fi, de exemplu, abonamentele pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune care pot include echipamente precum smartphone, tabletă sau televizor cu o reducere substanțială.
Iată ce trebuie să urmărească clienții care fac cumpărături de Black Friday
- care este costul lunar al abonamentului care facilitează achiziționarea echipamentelor la prețuri reduse sau gratuite;
- care este intervalul exact în care ar urma să beneficieze de eventuale reduceri ale costului lunar al abonamentului;
- dacă serviciul este disponibil în zona lor de reședință. Pentru a verifica acoperirea cu semnal mobil pentru tehnologiile 2G/3G/4G, pentru toți operatorii mobili activi pe piața din Romania, utilizatorii pot consulta platforma informatica www.aisemnal.ro – site-ul realizat integral de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații;
- care este perioada minimă contractuală, adica acel interval de timp în care utilizatorul nu poate renunța la contract fără a plăti taxe de reziliere anticipată – perioada limitată legal la 12 sau 24 de luni pentru contractele.
Livrarea de Black Friday
Utilizatorii trebuie să țină cont ca, din cauza numărului mare de comenzi, companiile care se ocupa de livrarea coletelor sunt suprasolicitate de Black Friday.
Totodată, coletele pot fi pierdute sau deteriorate în timpul transportului. De aceea, ANCOM le recomandă utilizatorilor să verifice ce opțiuni de livrare li se oferă și să aleagă servicii suplimentare de siguranță, cum ar fi serviciul cu deschidere la livrare sau serviciul de trimitere cu valoare declarată.
Păstrați documentele tranzacției!
În situațiile în care întâmpină probleme legate de livrarea unor produse comandate online, este necesar și eficient ca utilizatorii să se adreseze, în primul rând, magazinului online.
În cazul în care sesizarea nu este soluționată pe cale amiabilă, ANCOM le sugerează utilizatorilor să se adreseze Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
Este important ca utilizatorii să păstreze toate documentele (factură, bon fiscal, formularul de livrare) care pot dovedi achiziția făcută.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro