Ghinion maxim pentru o tânără influencer. Și-a lansat colecție de haine, dar n-a vândut nicio piesă vestimentară
O tânără influencer din America a trecut printr-o experiență extrem de neplăcută. A vrut să intre în afaceri, dar a avut parte de un eșec.
Tânăra pe nume Arii are 2,6 milioane de urmăritori pe rețelele de socializare.
Arii a decis să-și deschidă propria sa afacere și a lansat o linie vestimentară. A investit bani în modele, fotografi, echipă de machiaj și într-un studio unde să se poată face filmările.
Însă eforturile sale nu au fost recompensate. Compania cu care a lucrat la producția de haine i-a dcerut să vândă cel puțin 36 de obiecte vestimentare din fiecare model lansat, lucru care nu s-a întâmplat, potrivit am.com.mx.
„Știam că avea să fie greu, însă am avut parte de încurajărilor oamenilor care țin la mine. Mulți mi-au spus că vor cumpăra haine de la mine, însă nu au făcut acest lucru”, a spus Arii.
„Am trimis produse și celor care lucrează în domeniul relațiilor publice, însă nu mi-au răspuns. Cel mai grav este că aceia despre care credeam că mă vor sprijini nici măcar nu au distibuit postările mele. Asta nu înseamnă falimentul mărcii mele, este doar un semn că trebuie să muncesc mai mult”, a adăugat Arii.