Cu toate că vânzările de anul acesta vor fi cel mai probabil
sub cele din 2018, Alibaba a reușit să vândă extrem de mult în condițiile în
care creșterea economică a Chinei se îndreaptă către un nivel redus istoric,
scrie BBC News.
Cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume a
înregistrat vânzări de peste 30 miliarde de dolari (210 miliarde de yuani; 23
miliarde de lire sterline) până la sfârșitul după-amiezii în China, în timp ce
anul trecut la acea oră vânzările erau de 30,8 miliarde de dolari.
Alibaba a spus că vânzările au atins 1 miliard de dolari în primul minut şi opt secunde în creştere cu 25% faţă de acelaşi punct anul trecut.
Gigantul chinez a spus că se aşteaptă ca peste 500 de
milioane de utilizatori să facă achiziţii în acest an, cu aproximativ 100 de
milioane mai mult decât anul trecut.
Singles Day de anul acesta este prima fără co-fondatorul Alibaba,
Jack Ma, la cârma companiei după ce a demisionat în septembrie din funcţia de
preşedinte pentru a „începe o viaţă nouă”.