„Am făcut tot ce era în puterea noastră pentru a împiedica o grevă, dar, din nefericire, nu am fost în măsură să ajungem la un acord”, a declarat purtătoarea de cuvânt a SAS, Karin Nyman, într-un comunicat. „Prioritatea noastră acum este să ne ocupăm de clienții noștri și lucrăm la a face tot ce putem pentru a-i ajuta pe pasagerii afectați” de grevă, a adăugat aceasta.

Zborurile operate de piloții danezi și norvegieni continuă normal, a precizat aceeași purtătoare de cuvânt. După luni de negocieri, sindicatul SPF al piloților suedezi a respins propunerea mediatorilor în favoarea unei creșteri salariale de 2,2% în timp ce piloții solicitau o majorare de 3,5%.

Conducerea a informat că majoritatea exigenților piloților, referitoare și la contractele de muncă oferind o mai mare securitate, ar antrena o creștere cu 10% a costurilor. Greva intervine într-un sezon de vârf pentru activitatea companiei și a afectat în special zborurile charter. Pentru moment nu a fost comunicată nicio dată pentru reluarea negocierilor.

Citește și: 

 
 

Urmărește-ne pe Google News