Werner Wolff, directorul general al companiei TAROM, a explicat că roțile distruse din cauza stării pistelor aeroportului Otopeni sunt schimbate „într-un mod halucinant”. Asta lucru înseamnă costuri foarte mari pentru TAROM, notează Agerpres.ro.
Mai mult, Wolff a susținut trebuie schimbat și „modul în care vin pasagerii” curselor interne.
„La Otopeni, este nevoie de o investiţie masivă în căile de rulare şi cred că trebuie să ne schimbăm şi acolo modul în care vin pasagerii. Sincer să vă spun, mie nu-mi place că pasagerii de pe intern sunt lăsaţi undeva în câmp şi duşi cu autobuzele. Este o chestiune de civilizaţie şi de o posibilitate de a-i primi. Cu siguranţă lucrurile astea se vor schimba, pentru că este un proiect care este admis la nivel de minister, la nivel de aeroport, din câte ştiu eu; o să vedem ce se întâmplă. Pe noi, pe moment, nu ne încurcă decât gropile din calea de rulare şi care ne taie de fapt roţile avioanelor, pe care le schimbăm într-un mod halucinant, ceea ce înseamnă costuri masive pentru noi”, a spus, pentru sursa citată, şeful TAROM, la inaugurarea cursei Iaşi – Timişoara.
Directorul TAROM a explicat că această problemă nu afectează siguranța pasagerilor.
„Nu interferează cu siguranţa pasagerilor (…). Important este să ne ridicăm la un nivel european. Dacă tot vrem să fim în Europa, să fim europeni! Nu îmi permit să spun că la Otopeni este cea mai proastă pistă, însă este una dintre pistele care trebuie să fie refăcute. Dar este o temă pe care cred că domnul director de acolo o poate rezolva cel mai rapid”, a menționat Wolff.
Werner Wolff a precizat că roțile aeronavelor TAROM sunt schimbate chiar și de cinci ori pe săptămână și, din cauza uzurii, sunt înlocuite la câteva luni.
„Roţile le schimbăm destul de des. Normal ar fi la uzură, există şi acolo nişte standarde pe care le îndeplinim. Cele care sunt tăiate, cel puţin de 3-4-5 pe săptămână le schimbăm”, a explicat el.
Dacă vor începe lucrări de modernizare pe Aeroportul „Henri Coandă” sau în caz de vreme nefavorabilă, precum condiții de ceață, directorul general TAROM a anunțat că aeronavele vor fi deviate pe Aeroportul Băneasa.
În octombrie 2017, jurnalișiti Libertatea.ro au dezvăluit că o cursă TAROM de Roma a fost în pericol din cauza unui unui cauciuc uzat ”cosmetizat” cu vaselină.
Citește și #salvatipipera | Ce soluții au propus angajații din zonă pentru descongestionarea celui mai aglomerat cartier de afaceri din România