mangalia va deveni oras dormitor din toamna pana in vara daca dispare santierul naval . olandezii au avut aceleai probleme si cu santierele din china , unde statul detinea pacetul majoritar
Poate că comentariul meu este cam prolix, dar am vrut să spun multe în cîteva cuvinte. Incepând din anii 20 ai secolului trecut în Ronânia s-au făcut avioane și la București și la Brașov. Tatăl meu a lucrat și la IAR Brașov, unde am și locuit din 1935 până în 1942. La IAR Brasov în acel timp nu era nicio participație străină. Nemții au venit mai târziu. Apoi rușii, care ne-au interzis să facem avioane La Galați se făceau vapoare, inclusiv pentru japonezii. De ce nu putem să facem singuri? Statul român nu s-a ținut de promisiuni pentru că această colaborare nu ne este favorabilă. La modul general vorbind, citiți despre Africa de sud, unde acum au loc alegeri, veți afla și despre apartheid, despre Olanda și colonialism , și o să înțelegeți ce vreau să spun. Si mi-a venit în minte un proverb -Lupul își schimbă părul, dar năravul ba. M.Grancea
Eu procuror de as fi ,as lua la puricat pe ministrul care a semnat achiziția damen a santierului și apoi pe șefii santierului!Aici a fost un faliment dorit de la achiziția damen...Așa cam cum a fost cu privatizarea unor companii românești din 89 până azi...și vor urma vânzări de fier vechi la Mangalia..România trezește te!
Tactica obișnuită a olandezilor (folosită și de francezi ), cumpără și apoi dărâmă. Inițial, au vrut să cumpere portul Constanța ca să-l închidă. In acest fel ar fi fost folosite numai porturile olandeze - Amsterdam, Rotterdam și Haga. Astfel de colaboratori trebuie evitați. Credeți că degeaba are Olanda , o țară mică, cea mai mare flotă din lume. Din păcate ei, olandezii au fost cei care au pus bazele fostului sistem de apartheid din Africa de Sud. Este o istorie lungă și încurcată. Scriitorul sud-african J.M. Coetze abordează această problemă. Vă amintiți de filmul ”Așteptându-i pe barbari”? Concluzia-un om politic trebuie neapărat să aibă cultură generalș M. Grancea
Tactica obișnuită a olandezilor (folosită și de francezi ), cumpără și apoi dărâmă. Inițial, au vrut să cumpere portul Constanța ca să-l închidă. In acest fel ar fi fost folosite numai porturile olandeze - Amsterdam, Rotterdam și Haga. Astfel de colaboratori trebuie evitați. Credeți că degeaba are Olanda , o țară mică, cea mai mare flotă din lume. Din păcate ei, olandezii au fost cei care au pus bazele fostului sistem de apartheid din Africa de Sud. Este o istorie lungă și încurcată. Scriitorul sud-african J.M. Coetze abordează această problemă. Vă amintiți de filmul ”Așteptându-i pe barbari”? Concluzia-un om politic trebuie neapărat să aibă cultură generalș M. Grancea
Mai citeste odata articolul, poate intelegi ceva pana la urma. Statul roman nu s a tinut de promisiuni, nu invers.
K476 • 30.05.2024, 10:52
Crema muncitorilor a fost dusa pe santierul lor din Olanda.
iugavirgil • 29.05.2024, 17:18
mangalia va deveni oras dormitor din toamna pana in vara daca dispare santierul naval . olandezii au avut aceleai probleme si cu santierele din china , unde statul detinea pacetul majoritar
m1a2r3i4a1n5a6 • 29.05.2024, 14:46
Poate că comentariul meu este cam prolix, dar am vrut să spun multe în cîteva cuvinte. Incepând din anii 20 ai secolului trecut în Ronânia s-au făcut avioane și la București și la Brașov. Tatăl meu a lucrat și la IAR Brașov, unde am și locuit din 1935 până în 1942. La IAR Brasov în acel timp nu era nicio participație străină. Nemții au venit mai târziu. Apoi rușii, care ne-au interzis să facem avioane La Galați se făceau vapoare, inclusiv pentru japonezii. De ce nu putem să facem singuri? Statul român nu s-a ținut de promisiuni pentru că această colaborare nu ne este favorabilă. La modul general vorbind, citiți despre Africa de sud, unde acum au loc alegeri, veți afla și despre apartheid, despre Olanda și colonialism , și o să înțelegeți ce vreau să spun. Si mi-a venit în minte un proverb -Lupul își schimbă părul, dar năravul ba. M.Grancea
m1a2r3i4a1n5a6 • 29.05.2024, 13:31
Richardxyz13 iți trebuie cultură generală ca să înțelegi. M.Grancea
golgol • 29.05.2024, 12:00
Eu procuror de as fi ,as lua la puricat pe ministrul care a semnat achiziția damen a santierului și apoi pe șefii santierului!Aici a fost un faliment dorit de la achiziția damen...Așa cam cum a fost cu privatizarea unor companii românești din 89 până azi...și vor urma vânzări de fier vechi la Mangalia..România trezește te!
m1a2r3i4a1n5a6 • 29.05.2024, 11:48
Tactica obișnuită a olandezilor (folosită și de francezi ), cumpără și apoi dărâmă. Inițial, au vrut să cumpere portul Constanța ca să-l închidă. In acest fel ar fi fost folosite numai porturile olandeze - Amsterdam, Rotterdam și Haga. Astfel de colaboratori trebuie evitați. Credeți că degeaba are Olanda , o țară mică, cea mai mare flotă din lume. Din păcate ei, olandezii au fost cei care au pus bazele fostului sistem de apartheid din Africa de Sud. Este o istorie lungă și încurcată. Scriitorul sud-african J.M. Coetze abordează această problemă. Vă amintiți de filmul ”Așteptându-i pe barbari”? Concluzia-un om politic trebuie neapărat să aibă cultură generalș M. Grancea
Richardxyz13 • 29.05.2024, 12:36
m1a2r3i4a1n5a6 • 29.05.2024, 11:48
Tactica obișnuită a olandezilor (folosită și de francezi ), cumpără și apoi dărâmă. Inițial, au vrut să cumpere portul Constanța ca să-l închidă. In acest fel ar fi fost folosite numai porturile olandeze - Amsterdam, Rotterdam și Haga. Astfel de colaboratori trebuie evitați. Credeți că degeaba are Olanda , o țară mică, cea mai mare flotă din lume. Din păcate ei, olandezii au fost cei care au pus bazele fostului sistem de apartheid din Africa de Sud. Este o istorie lungă și încurcată. Scriitorul sud-african J.M. Coetze abordează această problemă. Vă amintiți de filmul ”Așteptându-i pe barbari”? Concluzia-un om politic trebuie neapărat să aibă cultură generalș M. Grancea
Mai citeste odata articolul, poate intelegi ceva pana la urma. Statul roman nu s a tinut de promisiuni, nu invers.
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.