Primele trei locuri în topul celor mai vândute reviste glossy sunt ocupate exclusiv de trei titluri din portofoliul Grupului Ringier România, în următoarea ordine: ELLE, Avantaje și Unica.
Revista ELLE este cea mai vândută revistă glossy din România. În perioada octombrie – decembrie 2014 a vândut peste 36.000 de exemplare, înregistrând și o creștere de 5% față de trimestrul anterior al aceluiași an.
În aceeași perioadă, Avantaje s-a clasat pe locul II în topul vânzărilor, însumând peste 33.000 de exemplare, un volum de vânzări dublu față de principalul său concurent, revista Femeia.
Revista Unica a vândut peste 28.000 de exemplare, dublu față de Beau Monde și triplu față de Marie Claire.
Grupul Ringier România este cel mai important jucător în segmentul revistelor glossy pentru femei, cu un portofoliu format din șase publicații: ELLE, Avantaje, Psychologies, Glamour, Viva! și Unica, dintre care primele cinci sunt titluri internaționale.
Grupul Ringier este o companie media multinaţională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiţii importante în print, staţii de radio şi producţii de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web şi de telefonie mobilă, precum şi tipografii. Ringier este o companie elveţiană de familie cu sediul la Zürich.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro