Navetiştii le spuneau “autobuze-rachetă” pentru că le puteai zări, încă de departe, tuburile situate deasupra caroseriei, în care se încărca gazul. Cele mai populare la acea vreme erau Ikarusurile. Să fi tot trecut vreo 30-35 de ani de când prin oraşele cu mari întreprinderi mişunau astfel de autovehicule rentabile. Nici în zilele noastre însă, autorităţile nu au renunţat la ideea de a cheltui cât mai puţin cu transportul în comun. Astfel, din sumele care se vor strânge din comercializarea certificatelor de emisii de gaze cu efect de seră, guvernul va dirija fonduri către o serie de “proiecte urgente”, între acestea, la loc de cinste, fiind trecerea autobuzelor pentru transportul în comun din municipiul Ploieşti pe funcţionare cu GPL. Pentru investiţia totală vor fi puse la bătaie 22,3 de milioane de lei, respectiv echivalentul a peste cinci milioane de euro.

 
 

Urmărește-ne pe Google News