Haine ieftine pentru copii, de Black Friday 2016
Haine ieftine pentru copii, de Black Friday 2016, pe Elefant.ro
Haine ieftine pentru copii, de Black Friday 2016, pe Noriel
Haine ieftine pentru copii, de Black Friday 2016, pe Baby Zoo
Ce produse sunt cele mai cautate de Black Friday
Lista de cumpărături întocmită de români pentru Black Friday, conţine, în medie, două-trei produse, cele mai multe din categoria televizoarelor (40%), electrocasnicelor mici (39%) şi telefoanelor mobile (22%), arată cel mai recent studiu al unei companii de cercetare de marketing în zonele de brand, media şi de comunicare.
La mare căutare sunt şi maşinile de spălat (18%) şi frigiderele (17%). Aproape jumătate dintre respondenţi şi‑au propus să cumpere ceva la reducerile anunţate pentru Black Friday 2015, de aproape trei ori mai mulţi comparativ cu ediţia din 2012.
Mai mult, numărul românilor care au auzit de evenimentul anului în comerţul românesc a ajuns, în 2015, la 71% în rândul persoanelor din eşantionul evaluat. Cei mai fideli clienţi ai BF sunt bărbaţii şi tinerii (între 24 şi 34 de ani).
Lista magazinelor participante la Black Friday 2016 în România
Cum să nu-ți iei țeapă de Black Friday 2016
Verifică atent modul în care este afişată reducerea pe site sau pe eticheta produsului.
În cazul în care comanzi online, verifică, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când ai ales produsul.
Deschide coletul în prezenţa curierului şi, în caz că acesta nu corespunde, trimite-l înapoi. Ai grijă să menţionezi pe documentele de transport motivul refuzului.
În cazul cumpărăturilor efectuate online ai 14 zile calendaristice de la momentul primirii produsului în care poţi renunţa la achiziţie, fără a oferi vreun motiv şi fără costuri suplimentare.
Utilizează cardul pentru a face plata. În unele situaţii, precum cazurile de fraudă, dacă ai plătit prin card, poţi utiliza procedura refuzului la plată pentru a-ţi recupera suma plătită – în principiu, în cel mult 30 de zile de la data plăţii. Procedura este simplă: dacă tranzacţia s-a decontat (adică apare pe extrasul de cont), o poţi contesta la bancă, iar banca va încerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul băncii acestuia (operaţiune numită “refuz de plată”).
Dacă ai făcut comanda online, comerciantul trebuie să-ţi livreze produsul în maximum 30 de zile sau mai puţin, dacă aţi căzut de acord asupra acestui aspect. Dacă termenul de livrare nu este respectat, puteţi stabili, de comun acord, o nouă dată de livrare. Dacă nici această dată nu este respectată, ai dreptul la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.