Potrivit rezultatelor unui studiu prezentat la Webstock, eveniment de social media & blogging organizat în Capitală, cele mai vizitate reţele de socializare din România sunt Twitter, Hi5 şi Facebook. Studiul a analizat modul în care fiecare dintre utilizatorii uneia dintre aceste platforme se percep pe ei şi cum îi percep pe ceilalţi.
Astfel, utilizatorii de Twitter se percep pe ei înşişi ca pe nişte indivizi care contează, care sunt la curent cu tot ce apare nou în jurul lor şi care sunt orientaţi către realizare materială şi dezvoltare de sine. Ei sunt recunoscuţi la rândul lor, de utilizatorii de Facebook, ca nişte lideri, dar care sunt „prea egocentrici şi prea concentraţi pe dezvoltarea personală”.
Utilizatorii reţelei Facebook sunt văzuţi de membrii comunităţii Twitter ca „persoane care sunt ok, dar care nu sunt prea interesate în socializare”.
Hi5, reţeaua supranumită OTV-ul României din cauza audienţei foarte mari, are două categorii de utilizatori: cei care şi-au făcut contul la începuturi şi sunt nostalgici după anii adolescenţei, pe această reţea păstrând legătura cu prieteni sau colegi din copilărie, şi cei care vor să se autopromoveze.