Huawei și-a propus încă de anul trecut să depășească Apple și să devină al doilea producător mondial de telefoane inteligente, însă victoria sa nu este decât pe termen scurt.

Vânzări bune în Europa și China

Pe de o parte, Huawei stă bine la vânzări în China, Europa, America Latină și Orientul Mijlociu, unde produsele companiei au devenit populare fie prin camerele foto avansate de pe modelele P9, P10 sau seria Mate, fie prin prețurile mici pentru smartphone-urile foarte dotate din gama Honor.

Pe de altă parte, grupul nu are o prezență puternică în SUA, India – viitoarea piață de boom a planetei și Asia de Sud-Est.

Compania a anunțat recent că va produce un procesor propriu cu inteligență artificială integrată, iar acesta va fi disponibil pe viitoarele modele de top ale sale.

iPhone 8 va schimba totul

Mai mult, Apple va lansa viitorul iPhone 8 în data de 12 septembrie, alături de iPhone 7S și iPhone 7S Plus, iar experții se așteaptă ca vânzările din ultimul trimestru al acestui an să ducă la noi recorduri. Ceea ce înseamnă mai departe că va reocupa locul al doilea, dacă nu chiar primul.

Anul trecut, Apple a fost cel mai mare producător de smartphone-uri în ultima parte a anului, după ce vânzările Samsung au fost afectate de scandalul telefoanelor Note 7 care luau foc.

Reamintim, noul iPhone 8 va veni cu o serie de inovații, respectiv ecran OLED, recunoaștere facială sau încărcare wireless. Acesta este un model jubiliar, care serbează 10 ani de la lansarea primului iPhone și va intra la vânzare la o mie de dolari.

Chiar şi aşa, individual, iPhone 7 şi iPhone 7 Plus rămân cele mai vândute smartphone-uri.

Amenințarea chineză

În fine, Huawei are de înfruntat amenințarea altor companii din China, respectiv brandurile Oppo și Vivo, dar și Xiaomi. În ciuda faptului că a depășit Apple, Huawei nu are niciun model în top 10 cele mai vândute modele.

De altfel, Oppo are două modele în acest clasament, iar Xiaomi unul. Restul pozițiilor sunt ocupate de Apple (3 modele) și Samsung (4 modele), ceea ce spune multe despre puterea de marketing a celor doi giganți.

Urmărește-ne pe Google News