Versiunea hybrid – care are la baza noul motor pe benzină T-GDi de 1,6 l și un propulsor electric de 44,2 kW, alimentat cu o baterie litiu-ion polimer de 1,49 kWh – oferă 230 CP și cuplu de 350 Nm, fiind disponibila cu tractiune 4×2 sau 4×4.

Sistemul hybrid de la Hyundai
T-GDi de 1,6 l și un propulsor electric de 44,2 kW,.

Santa Fe plug-in hybrid, care este echipat cu acelasi motor „Smartstream” T-GDi de 1,6 l, combinat cu un propulsor electric de 66,9 kW și cu o baterie litiu-ion polimer de 13,8 kWh, oferă 265 CP, cuplu de 350 Nm și tracțiune integrală. Ambele versiuni sunt disponibile cu o nouă transmisie automată cu 6 trepte.

Noul motor „Smartstream” T-GDi de 1,6 l este, de asemenea, primul propulsor care folosește noua tehnologie CVVD (Continuously Variable Valve Duration) și dispune de un sistem EGR (recircularea gazelor de evacuare de joasă presiune – LP EGR), pentru a optimiza consumul de combustibil.

Hyundai Sante Fe va putea fi comandat și cu un nou motor diesel cu patru cilindri, care oferă o putere de 202 CP și un cuplu de 440 Nm, fiind disponibil cu tracțiune 4×2 sau 4×4.

Motorul diesel de 2,2 litri și 202 CP pentru Hyundai Santa Fe

 
 

Urmărește-ne pe Google News