√ să aibă o ţinută corespunzătoare, un comportament civilizat şi preventiv în relaţia cu clientul;
√ să nu refuze clientul în efectuarea unei curse în interiorul localităţii şi să respecte solicitările legale ale acestuia;
√ să oprească pe traseu la semnul clientului, când se află în poziţia de operare;
√ să elibereze clientului bonul la finalul cursei, pe baza căruia va încasa contravaloarea prestaţiei efectuate;
√ să transporte clientul la destinaţie pe traseul optim sau pe traseul solicitat ori convenit cu acesta;
√ să nu fumeze şi să nu utilizeze mijloacele audio/video fără acordul clientului.
Puneţi-vă centura dacă circulaţi pe scaunul din dreapta!
E bine de ştiut că, atunci când urcă într-un taxi, şi clienţii au anumite obligaţii pe care trebuie să le respecte. Iată câteva dintre acestea:
√ să nu ocupe scaunul de lângă taximetrist dacă nu poartă centura de siguranţă;
√ să nu provoace sau să nu dezvolte stări conflictuale cu taximetristul în timpul desfăşurării cursei respective;
√ să achite preţul transportului executat;
√ să solicite, să preia şi să păstreze bonul la coborârea din taxi;
√ să nu plătească serviciile pe care le-a realizat taximetristul decât în limita sumei totale prevăzute în bonul clientului.