1. Inspecţie tehnică asupra instalaţiilor de apă, căldură, canalizare, asupra subsolului, terasei, ghenei, faţadei, casei scării şi a altor elemente ale proprietăţii comune. Se face un raport scris cu necesarul lucrărilor de reparaţii pentru 2012, care se dă, sub semnătură, preşedintelui asociaţiei.
  2. Analiza restanţelor din bloc, atât ale proprietarilor, cât şi ale asociaţiei, către terţi furnizori.
  3. Balanţa financiar- contabilă (situaţia activ-pasiv) a asociaţiei la sfârşit de an.
  4. Rezolvarea problemelor de mică anvergură care nu au fost încă soluţionate.
  5. Trebuie să supravegheze curăţenia generală pe spaţiile comune ale blocului.
  6. Să propună preşedintelui sau comitetului executiv o serie de măsuri şi reguli menite să îmbunătăţească activitatea din cadrul asociaţiilor de proprietari.
  7. Să amenajeze administraţia şi avizierul ca pentru Sărbătorile de iarnă. Să aibă grijă să nu fie probleme cu uşa de la intrare, cu interfonul, cu lumina de la parter şi de pe casa scării.
  8. Să îi informeze pe proprietari cu privire la programul de Sărbători şi să dea un telefon de contact în caz de inundaţii sau de alte probleme majore.
  9. Să propună preşedintelui premierea sau orice altă formă de mulţumire faţă de persoanele sau proprietarii care pe parcursul anului 2011 au contribuit necondiţionat la rezolvarea unor probleme din bloc.

Informaţii oferite de Radu Opaina, preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Proprietari din România (www.fapr.ro)

 
 

Urmărește-ne pe Google News