Precizările retailerului suedez de mobilă vin după ce compania anunțase că a demarat o investigație internă în contextul în care pe o rețea de socializare a fost postat un mesaj care semnala o „invazie de ploșnițe” în magazinul Pallady.
„Rezultatele raportului preliminar de verificare infirmă infestarea cu ploșnițe sau alți dăunători în toate zonele analizate, incluzând zona de depozitare recuzită, zona comercială sau produsele de larg consum, destinate clienților. Aceste rezultate preliminare au fost confirmate și de concluziile controalelor efectuate de Agenția Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și Direcția de Sănătate Publică (DSP) a Municipiului București”, au transmis reprezentanții din România ai grupului suedez.
„Conform recomandărilor experților furnizorului specializat de servicii, am luat măsuri preventive de dezinsecție adiționale și vom continua să monitorizăm situația în următoarele săptămâni”, precizează IKEA România.
Mesajul de la care au pornit verificările
„De câteva zile Ikea Pallady se confruntă cu o problemă de nedorit pentru orice client sau angajat: ploșnițe. Conducerea nu face nimic în această privință, ci doar tot zic că o să facă dezinsecție mâine. Prin asta îmi fac datoria civică de a anunța oamenii care nu vor ploșnițe acasă (nu e de dorit așa ceva în niciun caz), să evite o perioadă Ikea Pallady”, e mesajul postat pe Reddit, potrivit Adevărul.
După două zile, conducerea magazinului a afirmat că a inițiat imediat o investigație internă și că analizează circumstanțele legate de acest potențial incident.
Foto: Profimedia Images
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
DoarDiviziaB • 06.02.2024, 19:37
Acum cel care a scris trebuie dat deploy n judecată și să plătească milioane prejudiciu. Se numește sabotaj industrial.