UPDATE. După aproximativ 16 ore de la postare și în urma apariției în spațiul public, RoStar a șters postarea.

Compania RoStar, care produce biscuiți, a folosit două fotografii cu Hitler pentru a ilustra un concurs de cultură generală menit să promoveze brandul firmei. Postările de pe Facebook îl înfățișează pe Hitler și zvastica, în fotografii în care apare și câte un pachet din biscuiții produși de RoStar, relatează g4media.

Legislația din România interzice utilizarea în public a simbolurilor nazismului, inclusiv zvastica.

Imaginea lui Hitler și zvastica, într-o campanie controversată de promovare pentru biscuiți |FOTOImaginea lui Hitler și zvastica, într-o campanie controversată de promovare pentru biscuiți |FOTO

Până la ora redactării acestei știri, compania RoStar nu a șters postarea de pe Facebook.

Concursul de cultură generală legat de simbolurile naziste are mai multe întrebări, formulate în cadrul postării.

Imaginea lui Hitler și zvastica, într-o campanie controversată de promovare pentru biscuiți |FOTOImaginea lui Hitler și zvastica, într-o campanie controversată de promovare pentru biscuiți |FOTO

„În ce țară s-a născut Adolf Hitler?

De ce a construit Hitler o cladire lunga de 4,5 km?

În ce capitală europeană se poate vizita Colosseum?”

Compania a promis o nouă postare în care va publica răspunsurile.

Unul dintre textele postate de RoStar îl califică pe Hitler drept ”lider autocrat” și critică proiectul celui mai mare hotel din lume, inițiat de dictatorul nazist.

RoStar este o companie fondată în 1996 și deținută de un cetățean turc. Compania are o fabrică de dulciuri lângă București, la Bragadiru.


Citește și: «Iohannis era zero! Rigid ca un lemn, dar a progresat enorm». Avertisment pentru adversarii președintelui în anul electoral, transmis de cel care îl antrenează de 10 ani


 

 Urmărește-ne pe Google News Abonati-va la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informatii