”Sunt două clipuri făcute de Compania Municipală Publicitate și Afișaj, una dintre companiile care fac parte din holdingul municipal. Unul este pentru Compania Consolidări, iar cel de-al doilea pentru Administrația Spitalelor. Se vor a fi clipuri de informare pentru bucureșteni, după cum ne spune Primăria Capitalei, dar în realitate nu prea arată așa. Avem 40 de secunde în care se arată ce a făcut Gabriela Firea în mandatul său”, spune jurnalista.
Vorbind despre clipul realizat pentru Compania Consolidări din cadrul holdingului municipal, Cristina Radu spune: ”Aflăm încă de la început că PMB a consolidat de zece ori mai multe clădiri în ultimii doi ani, decât s-a făcut în ultimii 30 de ani. Și la final, sunați la call-center dacă vreți să aflați care vă sunt drepturile și obligațiile. Adică în loc să se spună oamenilor ce trebuie să facă, de exemplu că nu aveți voie să vindeți apartamentul dacă este într-o clădire cu bulină, ni se spune că angajații lucrează în peste 200 de clădiri cu risc seismic”.
Întrebată dacă din aceste clipuri cetățenii sunt cu adevărat informați de ceva, jurnalista spune că ”bucureștenii află că Primăria lucrează la 200 de clădiri cu risc seismic și că trebuie să sune la call-center pentru mai multe detalii. Sigur, s-ar spune că în 40 de secunde nu poți să înghesui prea multe informații. Dar dacă ar fi scos fraza de început cu ”a consolidat în ultimii doi ani de zece ori mai multe clădiri decât în 30 de ani”, cred că ar fi fost loc și pentru mai multe informații”.
Clipurile sunt pe majoritatea posturilor tv, de știri și generaliste, pe majoritatea site-urilor, apar ca reclamă. Când pornești un video, înainte e clipul.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro