În Marea Britanie, statul a devenit unul dintre principalii clienţi ai agenţiilor de publicitate din domeniul media.

Guvernul a difuzat campanii de informare privind coronavirusul în întreaga presă scrisă, televizată, radio, digitală şi outdoor încă din martie. Cea mai recentă variantă a campaniei, creată de compania de publicitate care lucrează pentru Serviciul Naţional de Sănătate (NHS), le prezintă pe cadrele medicale din prima linie cu mesajul „Staţi acasă. Protejaţi Serviciul de Sănătate. Salvaţi vieţi”.

Ziarele, ajutate de Guvern

„Recunoaştem rolul esenţial al organizaţiilor de media, inclusiv al ziarelor locale, în a asigura informaţii de calitate şi de încredere în această perioadă”, a spus un purtător de cuvânt al Guvernului, potrivit DigiDay.

Înţelegem şi presiunea financiară grea care apasă pe umerii ziarelor din cauza scăderii vânzărilor din publicitate şi implicaţiile pe care carantina le are asupra tirajelor ziarelor.

purtător de cuvânt al Guvernului:

Sondajele media au o întârziere în prezentarea datelor, dar directorii de ziare le-au spus jurnaliştilor de la DigiDay că guvernul este una dintre cele mai mari surse de venit, alături de supermarketuri, companiile de utilităţi, băncile, companiile de telecomunicaţii şi entertainment.

Patronii din media au mai spus că e greu de estimat acum dacă statul a pus pauză activităţilor din alte domenii şi au relocat banii pentru aceste campanii, dar estimează că Guvernul cheltuieşte mai mult decât de obicei, potrivit datelor contabile.

Un alt efect este că aceste campanii guvernamentale vor avea o voce mult mai puternică comparativ cu vremurile obişnuite.

 
 

Urmărește-ne pe Google News