Potrivit gandul.info, deschiderea fabricii din Maroc nu se face în detrimentul Franţei, a afirmat directorul general al Renault, Carlos Ghosn, în timpul ceremoniei de deschidere a fabricii, la care a participat şi regele Marocului, Mohammed al VI-lea. Uzina Dacia din România livrează automobile pe 47 de pieţe din Europa şi regiunea Mediteranei, în timp ce fabrica din Tanger ar fi trebuit să aprovizioneze regiunea Africii, dar şi alte zone mai îndepărtate, potrivit AFP.
Fabrica din Tanger a atras critici puternice în Franţa din cauza declinului constant al producţiei grupului în ţara de origine. Capacitatea fabricii se va situa în primă fază la 150.000-170.000 de unităţi, cu o singură linie de producţie, şi circa 6.000 de angajaţi. Cutiile de viteze şi motoarele, precum şi alte componente, vor fi importate din Franţa, Spania şi România.

 
 

Urmărește-ne pe Google News