Principalele puncte ale traseului vizitate au fost staţia de la Academia Militară şi staţia Depou Valea Ialomiţei de pe viitoarea Magistrală Drumul Taberei-Pantelimon, dar şi staţia Grozăveşti unde au fost prezentate noile investiții de modernizare a lifturilor și scărilor rulante la metroul bucureștean. Ministrul Anca Boagiu s-a declarat mulțumită de stadiul lucrărilor, anticipând că menținând actualul ritm, constructorii ar putea finaliza lucrările la noul tronson de metrou înainte de începutul anului 2015. Începutul lucrărilor presupune săparea unui şanţ în formă dreptunghiulară, adânc de 30 de metri care va fi umplut cu beton. Acesta va reprezenta practic pereţii viitoarei staţii de metrou după ce pământul dintre aceștia va fi excavat în totalitate.
Magistrala 5 a metroului bucureştean cuprinde tronsonul Drumul Taberei – Universitate, însă în primă fază vor fi date în folosinţă cele 13 stații: Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuşi, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Haşdeu, Cişmigiu, Universitate 2. Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex: ” Tronsonul Drumul Taberei-Eroilor va fi dat în folosinţă în anul 2015”. Fotografii: Dumitru Angelescu
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro