Pasajul supratraversează liniile de cale ferată şi face legătura între Bulevardul Ion Mihalache şi Calea Giuleşti. Începând de luni, de la ora 11.00 se închide circulaţia pe breteaua F de urcare/coborâre dinspre Calea Griviţei spre Gara de Nord a Podului Grant, aferentă sensului de circulaţie Turda – Crângaşi, a transmis Primăria Capitalei.

Circulaţia pe breteaua de acces va fi întreruptă până la finalizarea lucrărilor. Traficul pe Podul Grant nu va fi afectat.

Foto: Facebook / Primăria Capitalei

Rute alternative:

– pentru urcarea pe pod pentru direcţia Crângaşi se vor utiliza bretelele adiacente rampei Turda;

– pentru coborârea de pe Podul Grant pe Calea Griviţei se vor utiliza pentru întoarcere bretelele aferente Căii Giuleşti.

Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti va face lucrări de frezare a sistemului rutier existent, de aşternere a hidroizolaţiei şi înlocuire a parapeţilor metalici, ca elemente de siguranţă rutiera. Totodată, va fi realizată aşternerea mixturilor asfaltice, vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor, iar ulterior vor fi realizate marcajele definitive, mai scrie sursa citată.

Lucrări similare vor fi realizate, în lunile următoare, şi la celelalte bretele ale pasajului, urmând ca eventualele restricţii de circulaţie să fie anunţate. Alte lucrări vor fi realizate, ulterior, la pasajul denivelat superior: lucrări de infrastructură, la structură de rezistenţă şi la suprastructură (montarea parapetului pietonal şi a celui de protecţie). Totodată, se va interveni pentru reabilitarea liniei de tramvai şi pentru asigurarea siguranţei circulaţiei.

Lucrările la pasaj şi indicatorii tehnico-economici au fost aprobaţi anul trecut, în luna septembrie pentru a se asigura circulaţia în condiţii de siguranţă pe acest pasaj şi au la bază o expertiză tehnică din care au rezultat o serie de neconformităţi, starea tehnică a pasajului fiind încadrată ca „nesatisfăcătoare”.

Foto: Vlad Chirea / Arhiva Libertatea


Societatea de Transport București explică de ce Primăria cumpără 100 de tramvaie și nu le produce în uzina proprie: „Licitația este pentru tramvaie de 36 de metri, noi producem de 27 de metri, nu știm să facem mai mari”

 
 

Urmărește-ne pe Google News