RĂSPUNS: Într-un comunicat remis redacției, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că miercuri, 15.01.2020, a fost semnat contractul Supervizarea proiectării și execuției Variantei de ocolire Timișoara Sud, cu Asocierea Ventra Project Management SRL – Utiber Kozuti Beruhazo Kft.
Valoarea contractului este de 6.433.626 Lei fără TVA.
Lungimea totală a acestei porțiuni de centură este de 25,69 km, traseul ei trecând prin Sânmihaiu Român, Șag, Giroc, Moșniţa Nouă si Ghiroda.
Acest nou tronson completează varianta de ocolire a Timișoarei, între piciorul rampei sud al podului peste canalul Bega și nodul rutier km 549+076 (pe DN6), de unde se desprinde Varianta de Nord existentă, închizând astfel, varianta de ocolire ce înconjoară întreg municipiul. Sursa de finanțare este într-adevăr, din fonduri europene nerambursabile.
Finalizarea acestei lucrări va avea ca rezultat fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timişoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe viitoarea autostradă Arad – Timişoara – Lugoj.
Valoarea totală a lucrării este de 272.432.921,95 lei, fără TVA, adică, 58 mil. Euro, cu un cost/km de 2,25 mil. euro, fără TVA.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro