Dacă abilitatea lui Mark Zuckerberg de a-și îndeplini visele va continua în același stil, într-un viitor nu foarte îndepărtat, vom putea comunica numai prin gânduri: „Într-o zi, cred că vom putea să trimitem gânduri complete unii altora prin intermediul tehnologiei.”
În ultimul deceniu, Facebook a încetat să mai fie doar o rețea socială, adăugând și îmbunătățind o gamă largă de caracteristici care să îl facă indispensabil pentru utilizatori. Cea mai spectaculoasă reinvenție Facebook pare a fi inițiativa internet.org, un proiect ambițios care își propune să aducă o versiune gratuită, limitată a Internetului pentru întreaga lume în următorii zece ani. Alături de internet.org, Zuckerberg crede că inteligența artificială și realitatea virtuală reprezintă viitorul în materie de tehnologie.
Cu cât ne poate ține mai mult în fața calculatoarelor, cu atât această rețea socială poate să culeagă mai multe date despre noi și să profite de pe urma noastră. Ad-urile direcționate (în valoare de un miliard de dolari) se extind acum dincolo de Facebook în sine, urmărind utilizatorii cu ajutorul aplicațiilor de pe mobil. Treptat, aceste ad-uri au ajuns să fie acceptate ca o parte normală a experienței de utilizator, un compromis necesar, având în vedere multitudinea de caracteristici oferite. În aceste condiții, dacă telepatia va fi posibilă, acest compromis ar putea însemna cu totul și cu totul altceva: cea mai rapidă modalitate prin care publicitatea să ne vorbească.