Un clujean a cumpărat un bilet de autobuz prin SMS, serviciu oferit pentru călătorii mijloacelor de transport din Cluj care nu au timp să îşi achiziţioneze bilet, dar acest lucru l-a costat foarte scump: peste 120 de euro, adică aproximativ 550 de lei!

Bărbatul a dorit să călătorească pe ruta Grigorescu până în Mărăști, cu autobuzul numărul 30 şi şi-a plătit biletul prin serviciul care permite acest lcuru prin SMS.

”Mi-am cumpărat bilet de autobuz prin sms acum o juma de oră. De atunci, primesc încontinuu mesaje de confirmare. Sînt deja vreo 250! Două sute de mesaje identice, impersonale, insipide. Mă simt ca pe facebook, de ziua mea”, a comentat bărbatul pe o reţea de socializare.

Incidentul, în primă fază haios, i-a dat bătăi de inimă călătorului în momentul în care operatorul de telefonie mobilă i-a blocat abonamentul pentru “limită de credit”.

“ Ne distrăm, dar tocmai mi-a fost blocat abonamentul pentru că „am depăşit limita de credit”. Asta cred că înseamnă că m-a taxat pentru fiecare sms primit. Cost suplimentar – 120 de euro. Ce s-a scumpit autobuzul de când am circulat eu ultima dată”, a mai povestit călătorul.

Ulterior, călătorul a povestit că i s-a promis, verbal, că nu va fi totuşi taxat cu acea sumă, fiind o eroare de soft.

“Mi-au deblocat telefonul şi mi-au promis (verbal) că nu tre să plătesc banii ăia. Vedem la factură. De vină ar fi softul”, a mai relatat Emil Moldovan, cel care, conform www.stiridecluj.ro a păţit acest incident.

 
 

Urmărește-ne pe Google News