În condițiile în care în China sunt pierderi masive pe toate palierele, în toate industriile, de când a izbucnit epidemia de Covid-19, iar producția și consumul au scăzut din pricina instituirii carantinei, o industrie are totuși de câștigat.

Platformele de gaming au înregistrat o creștere
neobișnuită pentru această perioadă a numărului de utilizatori, pentru că tinerii
apelează la jocurile video pentru a-și umple timpul.

Gamingul e una dintre puținele distracții la îndemână pentru tinerii din China, de când s-a instituit carantina, iar unele orașe s-au închis la propriu.

Niko Partners, o companie care face studii și
sondaje legate de industria de gaming din Asia, a semnalat o creștere semnificativă
a jucătorilor de “Honor of Kings” (63 de
milioane, de la 31,7 milioane în februarie 2019), pe care a pus-o pe seama “epidemiei
de coronavirus, din cauza căreia tinerii stau acasă, în loc să socializece cu prietenii
sau să călătorească”.

Tinerii din China își umplu timpul jucând jocuri online

Pe platforma chineză de streaming Douyu, și jocuri ca “PlayerUnknownʼs Battlegrounds” și “League of Legends” au înregistrat de două ori mai mulți jucători decât în februarie anul trecut.

Zhanchao Yang, de 24 de ani, susține că jocurile online nu sunt doar ca să-și umple timpul și să nu se plictisească.

În felul ăsta, țin legătura cu prietenii. Stabilim o oră și jucăm împreună.

Zhanchao Yang, un gamer de 24 de ani:

De când s-a instituit carantina, producătorii de jocuri video au venit cu promoții pentru jucătorii din China și chiar au oferit unele jocuri gratis, doar pentru upgrade-urile din timpul jocului utilizatorii urmând să plătească.

În felul acesta, companiile ar urmări să-și
fidelizeze utilizatorii, a declarat reprezentantul unei firme de analiză în
domeniu pentru CNN.

Un jucător pasionat ajunge să cheltuiască, în
China, între 430 și 750 de dolari anual pe platformele de gaming.

Urmărește-ne pe Google News