Bugetul total al campaniei, ceea ce include spoturile TV şi materialele din online și printurile din sălile de joc se ridică la aproximativ 100.000 de euro.
În total vor fi cinci spoturi TV, dar şi testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri.
„Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune”, a declarat Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet.
În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare.
Dan Iliovici:
Primele spoturi rulează de miercuri, 28 aprilie. Reclamele sunt plătite şi se difuzează la Pro TV, Antena 1, Antena 3, Digi24, DigiSport, Realitatea Plus şi B1 TV.
„Hai să fim responsabili împreună”
„Vrem să fie bine. Pentru asta mergem să ne vaccinăm. Gândește-te la toate lucrurile pe care le vom putea face din nou. Să ies la joacă alături de fiul meu. Să uit ce înseamnă șomaj tehnic și incertitudine. Mă vaccinez pentru siguranța mea, dar și pentru ai proteja pe cei din jur. Să ne fie tuturor bine. Hai să fim responsabili împreună”, e unul dintre mesajele din spoturi.
Campania este realizată de Romanian BookMakers – Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet – Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc şi Romslot – Asociaţia Organizatorilor de Sloturi.
Foto: Pagina de Media
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro