Clienții care vor să retragă sau să depună sume mai mari vor trebui să contacteze telefonic banca. Banca olandeză a motivat că măsura este necesară pentru a reduce riscurile asociate tranzacțiilor cu numerar.

„Aceste schimbări sunt în acord cu modificările observate în comportamentul utilizării de numerar de către clienții ING, aflat pe o tendința descrescătoare, dar și cu evoluția practicilor europene de utilizare a numerarului”, arată ING în informarea trimisă clienților.

Astfel, începând din 1 aprilie 2019, limitele maxime până la care vor putea fi efectuate retrageri și depuneri de numerar de către persoane fizice vor fi: 15.000 lei/zi pentru retragere de la bancomatele ING/bancomatele altor bănci, respectiv 15.000 lei/zi pentru depunere la bancomatele ING.

Cine are activitate intensă trebuie să sune banca

Clienții care au nevoie să retragă sau să depună o suma mai mare trebuie să sune la numărul 031.406.24.64 pentru a oferi „câteva detalii”, mai arată ING.

Și cei care se încadrează în limite ar putea fi nevoiți să contacteze banca pentru a putea realiza operațiunile.

„În anumite situații (de exemplu utilizarea intensivă a operațiunilor cu numerar și/sau activitate redusă cu banca), chiar și în cadrul acestor limite, pentru a putea efectua operațiunea, va fi necesar să ne suni la numărul mai sus indicat pentru a ne furniza informații suplimentare”, a mai informat ING.

ING Romania avea 1,29 milioane de clienți activi la finalul anului 2018.

Banca a mutat mare parte din operațiuni în zona digitală/fără cash. La finele lunii octombrie 2018 a închis și ultimele casierii fizice.

Fotografie principală: Hepta


Citește și:

CORESPONDENȚĂ DIN UCRAINA | Babușka la pătrat plus Eminescu. Cum arată Cernăuțiul anului 2019, centrul regiunii în care peste 100.000 de etnici români își votează mâine președintele

Urmărește-ne pe Google News