Clienții care vor să retragă sau să depună sume mai mari vor trebui să contacteze telefonic banca. Banca olandeză a motivat că măsura este necesară pentru a reduce riscurile asociate tranzacțiilor cu numerar.
„Aceste schimbări sunt în acord cu modificările observate în comportamentul utilizării de numerar de către clienții ING, aflat pe o tendința descrescătoare, dar și cu evoluția practicilor europene de utilizare a numerarului”, arată ING în informarea trimisă clienților.
Astfel, începând din 1 aprilie 2019, limitele maxime până la care vor putea fi efectuate retrageri și depuneri de numerar de către persoane fizice vor fi: 15.000 lei/zi pentru retragere de la bancomatele ING/bancomatele altor bănci, respectiv 15.000 lei/zi pentru depunere la bancomatele ING.
Cine are activitate intensă trebuie să sune banca
Clienții care au nevoie să retragă sau să depună o suma mai mare trebuie să sune la numărul 031.406.24.64 pentru a oferi „câteva detalii”, mai arată ING.
Și cei care se încadrează în limite ar putea fi nevoiți să contacteze banca pentru a putea realiza operațiunile.
„În anumite situații (de exemplu utilizarea intensivă a operațiunilor cu numerar și/sau activitate redusă cu banca), chiar și în cadrul acestor limite, pentru a putea efectua operațiunea, va fi necesar să ne suni la numărul mai sus indicat pentru a ne furniza informații suplimentare”, a mai informat ING.
ING Romania avea 1,29 milioane de clienți activi la finalul anului 2018.
Banca a mutat mare parte din operațiuni în zona digitală/fără cash. La finele lunii octombrie 2018 a închis și ultimele casierii fizice.
Fotografie principală: Hepta
Citește și: