Incidentul a avut loc sâmbătă la un restaurant unde era pregătit un botez. Echipa de inspectori a descoperit produse expirate în bucătăria localului, relatează Mediafax.ro.
„Sunt aici, la restaurant, unde lucrurile au degenerat foarte mult. Este un restaurant foarte vechi şi renumit, cu tradiţie. Ei ţipă că au peste 20 de ani de experienţă, lucru care nu s-a văzut în bucătărie, iar în momentul în care a venit patronul, lucrurile au degenerat. A sărit efectiv să ne agreseze fizic şi verbal, ne-a obstrucţionat controlul, au chemat oamenii de pe terasă sa le arate că din cauza noastră nu mai pot să-şi ţină botezul. Când au văzut şi acei oameni ce s-a găsit în bucătărie, au plecat de bunăvoie. Discutăm despre zeci, poate peste o sută de kilograme de produse alimentare neconforme, unele expirate, unele cu modificări, unele fără elemente de identificare, unele a căror stare termică s-a modificat, altele care au fost depozitate incorect. Carne, peşte, ouă, cât şi produse finite, ciorbe. Pregăteau un eveniment”, a declarat, pentru sursa citată, şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor (CRPC) Braşov, Sorin Susanu.
Restaurantul a fost închis temporar, iar produsele care urmau să fie folosite au fost confiscate de inspectori.
„Toate produsele neconforme au fost sigilate şi indisponibilizate de la comercializare. În acest moment se aplică sancţiunea de oprire temporară a prestării serviciului pâna la remedierea deficienţelor, iar luni va trebui să se prezinte agentul economic la noi cu un alt set de documente”, a mai spus Florin Susanu.
În timpul controlului, inspectorii susțin că au fost agresați de angajații restaurantului care au încercat să le ia cu forța produsele confiscate. În acel moment, șeful OPC Brașov a sunat la Poliție.
„Am fost agresaţi fizic, în sensul în care a vrut să ne ia telefonul din mână, să ne lovească, iar verbal au fost acuzaţii şi nu s-au adresat injurii de nivel fascist, acuzaţii. A încercat să ne ia cu forţa produsele pe care le indisponibilizam”, a povestit şeful de la Protecţia Consumatorilor Braşov.
În urma verificărilor, polițiștii nu au aplicat, însă, sancțiuni.
„Pe fondul unui control efectuat de OPC, personalul aparţinând restaurantului şi-a manifestat nemulţumirea cu privire la anumite aspecte ce făceau obiectul activităţii. Reprezentanţii OPC au apelat 112, la faţa locului s-a prezentat un echipaj din cadrul Secţiei 2. Nu au fost aplicate sancţiuni, întrucât nu a fost tulburată ordinea publică, fiind vorba de discuţii minore purtate în contradictoriu”, a spus purtătorul de cuvânt al Poliţiei Braşov, Ionuţ Marin.
În august 2017, șeful de la Protecția Consumatorului, Horia Constantinescu, a fost amenințat în timpul unui control cu scandal în Eforie Nord.
Citește și EXCLUSIV. Detalii cutremurătoare despre cum a vrut Florin Buliga să se sinucidă în arest: ”A încercat să-și smulgă venele cu dinții”
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro