Specialiștii de muncă doresc să afle cauzele producerii accidentului feroviar din 12 august 2018, dar și persoanele vinovate de producerea incidentului.
„Am demarat o anchetă pentru incident periculos, dorind să stabilim împrejurările în care s-a produs accidentul, persoanele vinovate de producerea acestuia, cauzele care au dus la producerea incidentului. Este o anchetă de durată”, a precizat Cătălin Mohora, inspector șef al ITM Dolj.
Tot inspectorii de muncă au declanșat o anchetă după ce, în 9 august, în jurul orei 06:30, în Halta de mișcare Banu Mărăcine, la linia 7, un mecanic a fost accidentat de o locomotivă electrică.
Persoana, în vârstă de 51 ani, a rămas fără picioare, la fața locului fiind prezente un echipaj SMURD Dolj, mai multe echipe de polițiști și inspectori ITM Dolj, aceștia din urmă cercetează evenimentul pentru „invaliditate permanentă”.
Un tren de marfă a deraiat duminică, în județul Dolj, între Caracal și Craiova. Din primele informații, garnitura era compusă din 23 de vagoane cu biodiesel. Trenul a căzut de pe un pod de pe raza localității Cârcea. Șapte vagoane s-au răsturnat, iar dintr-altul care s-a înclinat s-a scurs combustibil într-un pârâu, potrivit ISU Dolj.
Trenurile Interregio circulă deviat pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova, ca urmare a deraierii, în 12 august 2018, a trenului de marfă al Grup Feroviar Român (GFR) între Malu Mare şi Banu Mărăcine. Din această cauză, trenurile înregistrează întârzieri, în medie, de 120 de minute. Pentru o parte din trenurile Regio se va asigura transbordare cu autobuze pe distanţa Leu – Craiova şi retur.
Citește și:
Mihail Bumbeş, unul din oamenii care au făcut scut în jurul femeii jandarm bătute: „Era normal să încercăm să-i salvăm”